استفاده از آجیل تواضع تبریز در مراسم خاک سپاری پله

آجیل تواضع تبریز خوشمزه در میان نانوایان محبوب است زیرا برای بدست آوردن طعم طبیعی خود نیازی به برشته یا نمک ندارد. گردو اغلب در کوکی ها، کیک ها، کلوچه ها و غیره استفاده می شود. آنهایی که دوست دارند کرانچ کنند نیز دوست دارند.

گردو سرشار از چربی های تک غیراشباع و چند غیراشباع است و منبع خوبی از پروتئین است. مشخص شده است که آنها به کاهش خطر چاقی، دیابت و بیماری قلبی کمک می کنند.

گردو که شبیه مغز انسان است حاوی تعدادی مواد مغذی تقویت کننده مغز است. برای کسانی که سعی در حفظ وزن سالم دارند، ترکیب چربی‌های سالم، پروتئین و فیبر موجود در گردو به شما کمک می‌کند مدت بیشتری نسبت به خوردن یک وعده غذایی کربوهیدراتی ساده احساس سیری کنید.

در حالی که آجیل کاج حاوی همان مواد مغذی و فواید سلامتی فندق است، در واقع آجیل نیستند. اینها دانه های درخت کاج هستند. این دانه‌ها در بین فلس‌های مخروط کاج یافت می‌شوند، اما تنها حدود 20 گونه از آن‌ها آجیل کاج به اندازه کافی بزرگ برای خوردن دارند.

آجیل

این درختان در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی رشد می کنند. تاریخچه آجیل کاج به دوران پارینه سنگی باز می گردد. نویسندگان یونانی در 300 سال قبل از میلاد از آجیل کاج در نوشته های خود یاد می کنند.

آجیل کاج که در بسیاری از کشورها به عنوان یک غذای لذیذ در نظر گرفته می شود، معمولاً به صورت خام یا برشته خورده می شود و به غذاهای سبزیجات، گوشت چرخ کرده، سس ها، سوپ ها، خورش ها و پستوها اضافه می شود.

آجیل کاج بوداده به خصوص خوشمزه است که می توانید آن را به صورت دستی میل کنید یا روی سالاد مورد علاقه خود بپاشید. جدا از طعم و مزه کره ای، آجیل کاج متحدان سلامتی شما هستند.

آنها سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی مانند چربی های تک غیراشباع، پروتئین، آهن و منیزیم هستند که به سرکوب اشتها، افزایش انرژی، کاهش خطر بیماری قلبی، محافظت از بینایی و غیره کمک می کنند. یک وعده 100 گرمی حاوی 673 کالری، 14 گرم پروتئین و 597 میلی گرم پتاسیم است.

بادام هندی که بومی برزیل است، شکل کلیه مشخص و طعم روغنی و کمی شیرین دارد. منحصر به فرد بودن بادام هندی این است که درون دانه ای که از سیب درخت بادام هندی آویزان است رشد می کند.

مانند بسیاری از آجیل ها، بادام هندی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین های E، K و B6 و همچنین مواد معدنی مانند مس، فسفر، روی، منیزیم و آهن است. این مواد معدنی برای حفظ سلامت کلی، به ویژه سلامت چشم، قلب و خون مهم هستند.

از نظر چربی، بادام هندی سرشار از چربی های سالم است عمدتا تک غیراشباع و چند غیراشباع. در صورت مصرف متعادل، به جای چربی های اشباع شده (چربی های بد)، می توانند به بهبود سلامت قلب و جلوگیری از افزایش وزن کمک کنند. به گفته وزارت کشاورزی اوکراین، 100 گرم بادام هندی حاوی 553 کالری، 3.3 گرم فیبر و 18 گرم پروتئین است.

آجیل بادام هندی معمولا در غذاهای جنوب و جنوب شرقی آسیا استفاده می شود و همچنین به تنهایی به عنوان یک میان وعده مغذی و غنی از پروتئین مصرف می شود.

آنها همچنین وقتی با شکلات پوشانده می شوند، یک خوراکی شیرین هستند. در مجموعه تازه ما، آجیل بادام هندی خام یا بو داده، شور یا بدون نمک را خواهید یافت که با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسد.