استفاده از آلوئه ورا ژل در باشگاه های تناسب اندام برای حجم دهی

کیفیت آلوئه ورا ژل تا حد زیادی به این بستگی دارد که گیاهان در کجا و در چه شرایطی رشد کرده اند، سال برداشت موفق بوده است، گیاه چگونه ذخیره شده است.

همه اینها فرآیند تولید را پرهزینه می کند و قیمت محصول نهایی را افزایش می دهد. به همین دلیل است که برخی از تولیدکنندگان از مالتودکسترین به جای ژل یا آب آلوئه، جایگزین ارزان آن استفاده می کنند.

چگونه بفهمیم کدام محصول واقعی است؟ ساده ترین چیز: به هزینه آن توجه کنید – ژل آلوئه نمی تواند برای نیم لیتر چند دلار هزینه کند. میانگین قیمت هر کیلوگرم محصول خالص حدود 250 دلار است.

درمان سوختگی: اگر دچار آفتاب سوختگی یا سوختگی شده اید، مناطق آسیب دیده را با یک لایه ضخیم ژل چرب کنید پوست را تسکین و نرم می کند. چنین ماسک احساس درد را به سرعت از بین می برد و روز بعد آسیب به میزان قابل توجهی کمتر می شود.

آبرسانی به پوست: ژل آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست بدن و صورت عالی است. پس از حمام، یک لایه نازک از محصول را بمالید فورا جذب می شود و هیچ احساس چسبندگی باقی نمی گذارد و پوست را بسیار نرم و مخملی می کند.

ژل

کرم برای اصلاح و بعد از اصلاح:یک راه حل غیرمعمول اما موثر، ژل آلوئه ورا چیز خوبی برای اصلاح است. در حین و بعد از آن اعمال شود.

ماسک های مرطوب کننده: ژل آلوئه ورا را به صورت یک لایه ضخیم روی صورت بمالید و بگذارید نیم ساعت بماند. چنین ماسکی را می توان در شب بدون شستن محصول نیز درست کرد.

نکته اصلی این است که مراقب قرار دادن روبالشی یا حوله ای باشید که از کثیف شدن آن بدتان نمی آید. این روش برای احیای پوست های خشک، کم آب و حتی چرب بسیار مناسب است.

ماسک های مرطوب کننده مو: ژل آلوئه نه تنها به پوست بدن، بلکه به موها نیز کمک می کند مقدار کافی ژل را روی ریشه ها و در تمام طول مو بمالید، بگذارید 20-30 دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید.

موها بسیار نرم و قابل کنترل خواهند شد. می توانید چند قطره روغن آگرانا، نارگیل یا لیمو را به ماسک اضافه کنید که اثر مفید آن را افزایش می دهد.