استفاده از حوله تن پوش کالار در درمان سوختگی های درجه 2

در انتخاب حوله تن پوش کالار نخی باید به نوع نخ و بافت پارچه حوله نیز توجه کنید. به عنوان مثال، نوع آوا به دلیل داشتن الیاف بلند با نرمی بالا مشخص می شود. و حلقه ساخته شده از پنبه با منگنه متوسط ​​بسیار نرمتر از بافت انتهای باز ماشینی است، که برای آن نخ کوتاه استفاده می شود.

حوله صورت، دست و پا: مدل های صورت، بازوها و پاها اغلب فقط از نظر اندازه با مدل های حمام متفاوت است. آنها همچنین بسیار سخت هستند و خرید بلافاصله مجموعه ای از حوله های یکسان نسبت به خرید دوره ای محصولات مختلف با اندازه های مناسب عملی خواهد بود.

ست زیباتر است، زیرا تمام حوله ها از یک پارچه و یک رنگ خواهند بود. ابعاد این گونه مدل ها معمولاً در ناحیه 50×90 سانتی متر است.

حوله

حوله آشپزخانه: برای دستیاران آشپزخانه، بر خلاف حمام، نرمی، لطافت و پرمویی هیچ نقشی ندارند. در اینجا نه تنها توانایی جذب آب و رطوبت بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، بلکه استحکام، توانایی پارچه در برابر شستشوی مکرر و پایداری الگوی اعمال شده نیز مورد توجه قرار می گیرد. آنها در طاقچه ها اغلب از کتان، بامبو، پنبه دوخته می شوند. به هر حال، اندازه یک حوله آشپزخانه معمولا 50×70 سانتی متر است.

انواع حوله آشپزخانه: نمونه های چاپ شده با برادران خود در الگویی که قبلاً روی محصول نهایی اعمال شده است متفاوت هستند.

تری همچنین می تواند برای انجام عملکرد پاک کردن دست های تمیز، به عنوان مثال، در فرآیند پخت و پز استفاده شود. از مربع های کوچک تری نیز می توان برای مهمانان استفاده کرد، بنابراین اغلب به آنها اتاق مهمان نیز می گویند.

حوله های آشپزخانه وافل کاربردی و بادوام هستند. احتمالا همه آنها را می شناسند. این محصولات هستند که بیشتر توسط مادران ما در آشپزخانه استفاده می شد و ما اغلب از همان ها استفاده می کنیم.

خیلی راحت این نام برای خود صحبت می کند: آنها از نظر ظاهری بسیار شبیه به یک وافل هستند (همان الگو و بافت سلول ها). آنها از پنبه یا کتان ساخته شده اند، بنابراین خاصیت رطوبت سنجی (جذب رطوبت) آنها در سطح بالایی است.

حوله های ماساژ: گزینه های ماساژ برای هدف مورد نظر خود استفاده می شود: ماساژور برای ماساژ. آنها برای گرم کردن (بهبود شدت جریان خون) و آماده کردن پوست برای جلسه ماساژ بعدی ساخته شده اند. معمولاً جنس پارچه ای است که کتان و پنبه را به یکباره ترکیب می کند.

حوله عروسی: در اوکراین، طبق یک سنت قدیمی، مرسوم است که در مراسم عروسی از حوله هایی استفاده می شود که روی آن نان برای عروس و داماد سرو می شود.

معمولاً از قبل آماده می شوند (مثلاً مادر عروس حوله ای برای شادی با نماد عشق قو و نماد پیوند و ازدواج حلقه های عروسی دخترش می دوزد).

از زمان های قدیم، چنین محصولاتی نه تنها برای بهداشت بودند، بلکه طلسم بودند (و اکنون نیز هستند) و خانواده را از همه چیز بد محافظت می کردند.