استفاده از دستگاه اتوکلاو یوروندا در تمیز کردن دندانهای حیوانت خانگی

دستگاه اتوکلاو چه کاری می تواند انجام دهد؟ دندانپزشکان و سایر متخصصان دندانپزشکی می دانند که استریلیزاسیون و ضد عفونی کردن چقدر در عمل آنها اهمیت دارد.

اینجاست که دستگاه اتوکلاو یوروندا به همراه سایر تجهیزات بهداشتی مانند استریل کننده اولتراسونیک مفید می شود.

اتوکلاو با استفاده از قدرت حرارت بالا و بخار فشار بالا، میکروب‌های موجود در تجهیزات دندانپزشکی مانند فورسپس را که برای استفاده مجدد در نظر گرفته شده است، استریل می‌کند، بنابراین ایمنی آن را برای بیمار بعدی تضمین می‌کند.

بسته به اینکه چه چیزی استریل می شود، چرخه اتوکلاو می تواند بین 6 تا 30 دقیقه باشد. در حالی که بخار یک روش رایج برای استریل کردن ابزار دندانی است، برخی از استریل کننده های دندانی از حرارت خشک استفاده می کنند و رطوبت را از فرآیند حذف می کنند.

اتوکلاوهای دندانپزشکی و ضدعفونی کننده ها ممکن است از جمله تجهیزات مورد استفاده در یک مطب دندانپزشکی باشند.

گارانتی و خدمات فنی: نکته مهم دیگری که در انتخاب اتوکلاو برای کلینیک دندانپزشکی باید به آن توجه کرد، گارانتی و خدمات فنی است.

دستگاه

اکثریت قریب به اتفاق اتوکلاوها دارای گارانتی بین یک تا دو سال هستند و اگر برند اتوکلاو خدمات فنی در کشوری که شما مستقر هستید ندارد، بهتر است به دنبال یک سرویس فنی چند برند معتبر باشید که بتواند در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.

یکی دیگر از مزایای داشتن دو اتوکلاو در کلینیک دندانپزشکی این است که اگر دیگری نیاز به تعمیر داشته باشد، همیشه یکی را در دسترس خواهیم داشت.

قیمت اتوکلاو: قیمت اتوکلاو معمولاً ارتباط نزدیکی با قابلیت اطمینان و ویژگی های اتوکلاو دارد. برندهای اروپایی یا آمریکایی معمولا اتوکلاوهای باکیفیت ارائه می دهند، در حالی که برندهای چینی یا کره ای اتوکلاوهای ارزان قیمتی را ارائه می دهند که ممکن است برای یک مطب دندانپزشکی کوچکتر کافی باشد.

عیب اصلی این اتوکلاوهای ارزان این است که شما باید خدمات فنی را در اسپانیا پیدا کنید که در صورت لزوم بتواند آنها را تعمیر کند.

عقیم سازی به منظور از بین بردن میکروارگانیسم ها و هاگ هایی که ممکن است روی ابزارهای دندانی وجود داشته باشد به منظور جلوگیری از عفونت انجام می شود و آن را به یک فرآیند بسیار مهم در کلینیک دندانپزشکی تبدیل می کند.

و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ با اتوکلاو کلاس B. این بدان معناست که شما می‌توانید موادی را که با خون و غشاهای مخاطی سالم (فورپس، کورت، فورسپس، قیچی، آسانسور، فایل‌ها و غیره) در تماس هستند را به روشی ایمن و کارآمد استریل کنید.