استفاده از رب انار ترش در پخت بزرگترین کیک شیفون د رایتالیا

انار یکی از میوه های فوق العاده است. یکی از بزرگ‌ترین وسواس‌های غذایی آمریکا، گوی قرمز یاقوتی به نظر می‌رسد که خواص مفید بی‌پایانی برای سلامتی و تندرستی دارد.

رب انار ترش که توسط سرآشپزهای مشهور و آشپزهای خانگی ستایش می شود، در واقع به هیچ وجه شبیه رب نیست.

پس جای تعجب نیست که ارزش صنعت انار بیش از 8 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2026 (از طریق AgriExchange) 14 درصد رشد کند.

رب انار چگونه درست می شود؟درست کردن رب انار نسبتاً ساده است تنها چیزی که نیاز دارید انار است! با استخراج آب از دانه ها شروع کنید.

Better Homes & Gardens بیان می کند که این کار را می توان با ریختن دانه ها در مخلوط کن و سپس صاف کردن یا استفاده از الک و قاشق برای خارج کردن آب آن انجام داد. برای جایگزینی سریعتر، می توانید آب انار نیز بخرید، اما فقط مطمئن شوید که آب میوه خالص است.

رب

نکته شگفت انگیز در مورد انار، همه کاره بودن آنهاست. با دانه‌هایی که می‌توان آن را به‌عنوان یک خوراکی شیرین به‌صورت خام مصرف کرد، می‌توانید با انار هم بپزید، آب آن را بگیرید و حتی رب انار درست کنید.

رب انار تارت، میوه‌ای، همیشه سازگار و سازگار، ماده‌ای است که می‌خواهید فوراً آن را به انباری خود اضافه کنید.

در جایی که رب استاندارد با تصفیه چغندر قند و نیشکر برای ایجاد یک شیرین کننده ساخته می شود، رب انار یک چاشنی است. تقریباً برای طعم دادن به هر چیزی استفاده می شود، اما رب انار دقیقاً چیست؟رب انار چیست؟

باغبانی اقیانوس آرام توضیح می دهد که انار میوه ای بزرگ و مدور با تاجی در یک سر است که در بهار از درختچه های بلند و برگریز شکوفا می شود.
در داخل، میوه با محفظه هایی با پوشش غشایی پر شده است که دانه های آبدار و گارنتی به نام آریل را در خود جای داده است.
انارها از 3 تا 5 اینچ قطر دارند و بسته به ارقام آن می توانند از نظر رنگ یا طعم متفاوت باشند، اگرچه بیشتر آنها که در قفسه های آمریکای شمالی قرار می گیرند قرمز یاقوتی با طعم شیرین تر هستند.