استفاده از شکلات قیفی لپ لپ به عنوان بو گیر در یخچال های ساید

به بیان دقیق، شکلات هر محصولی است که 99 درصد آن بر پایه جامد کاکائو و/یا چربی کاکائو باشد. برخی می‌خواهند تعریفی را ببینند که محتوای جامد کاکائو و هر نوع چربی در شکلات را مجاز می‌کند.

این اجازه می دهد تا یک مارگارین صرفا رنگی و طعم دار به عنوان شکلات فروخته شود. در برخی کشورها این اتفاق می‌افتد و شکلات تیره جامد کاکائویی 50 تا 70 درصدی، بدون افزودنی، برای مصارف خانگی، به سختی یافت می‌شود و گران است.

برخی دیگر بر این باورند که شکلات قیفی لپ لپ فقط به طعمی اشاره دارد که از جامد کاکائو و یا چربی کاکائو مشتق شده است، اما احتمالاً به صورت مصنوعی ایجاد شده است.

غذاهایی که با شکلات مزه دار می شوند را می توان با نام های مرتبط با آنها مانند شکلات نانوایی، شکلات شیری، بستنی شکلاتی و غیره توصیف کرد.

شکلات

شکلات یک ماده بسیار محبوب است و در انواع مختلفی موجود است. تغییر مقدار مواد تشکیل دهنده مختلف شکلات و طعم های متفاوتی را تولید می کند. طعم های دیگر را می توان با تغییر زمان و دما هنگام برشته کردن لوبیا به دست آورد.

شکلات شیرین نشده مشروب شکلاتی خالص است که به شکلات تلخ یا شیرینی نیز معروف است. این شکلات دست نخورده است. دانه های شکلات برشته شده خالص و آسیاب شده، طعم شکلاتی قوی و عمیقی به آن می بخشد.
شکلات تیره شکلاتی بدون شیر به عنوان افزودنی است. گاهی اوقات به آن “شکلات ساده” می گویند. دولت ایالات متحده این را “شکلات شیرین” می نامد و به غلظت 15 درصد مشروب شکلاتی نیاز دارد.

قوانین اروپایی حداقل 35 درصد مواد جامد کاکائو را مشخص می کند. شکلات شیری شکلاتی است که پودر شیر یا شیر تغلیظ شده به آن اضافه شده است.

دولت ایالات متحده نیاز به غلظت 10 درصد از مشروب شکلاتی دارد. مقررات اتحادیه اروپا حداقل 25 درصد مواد جامد کاکائو را مشخص می کند. شکلات نیمه شیرین اغلب برای مصارف پخت و پز استفاده می شود. این یک شکلات تلخ با محتوای قند بالا است.