استفاده از غوره در تهران برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها

غوره ممکن است حافظه را تقویت کند: تحقیقات نشان می دهد که میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها مانند آب غوره کنکورد به کاهش استرس اکسیداتیو که منجر به پیری می شود کمک می کند. در مطالعات، این کاهش عملکرد حافظه کلامی و عملکرد حرکتی را افزایش داد.

غوره در تهران خوشمزه است و خوردن آن آسان است، اما از اندازه سرو خود آگاه باشید. اگر در یک جلسه بیش از حد غذا بخورید، کالری و کربوهیدرات ها به سرعت افزایش می یابد. این ممکن است هر گونه فواید سلامتی را نفی کند و خطر افزایش وزن شما را افزایش دهد.

مطالعه‌ای در سال 2009 نشان داد که آب غوره کنکورد که به مدت 12 هفته مصرف می‌شود، یادگیری کلامی را در بزرگسالانی که حافظه رو به زوال داشتند اما زوال عقل نداشتند، افزایش داد.

غوره ویتامین K را تامین می کند: غوره منبع خوبی از ویتامین K است. ویتامین K به لخته شدن خون شما کمک می کند. کمبود ویتامین K شما را در معرض خطر خونریزی قرار می دهد. همچنین ممکن است خطر پوکی استخوان را افزایش دهد، اگرچه مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

غوره

غوره به شما فیبر می دهد: غوره حاوی مقدار کمی فیبر محلول است. این ممکن است سطح کلسترول و قند خون را کاهش دهد. اگر نامنظمی روده دارید، خوردن فیبر بیشتر ممکن است کمک کند.

غوره حاوی قند طبیعی است، اما به عنوان یک ماده غذایی با شاخص گلیسمی پایین (GI) در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که بعید است یک وعده واحد قند خون شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما کشمش داستان دیگری است.

قند موجود در کشمش در طی فرآیند کم آبی غلیظ می شود. این باعث می شود سطح GI آنها به حد متوسط برسد. انجمن دیابت آمریکا خوردن میوه های تازه را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم تشویق می کند. میوه های کم آب مانند کشمش باید در حد اعتدال مصرف شوند.

غوره های معمولی دارای بقایای آفت کش هستند. برای کاهش قرار گرفتن در معرض، آنها را به طور کامل بشویید و در صورت امکان مارک های ارگانیک را انتخاب کنید.