استفاده از فوم سرد ۳۵ کیلویی در پهپادها برای انتقال اعضای بدن

فوم سرد: این فوم یک گزینه سفت است که برای تخلیه آب و خشک شدن سریع ساخته شده است. از آنجایی که این قابلیت ها را دارد، برای پاسیو، استخر، قایق و دیگر کاربردهای بالشتک در فضای باز عالی است. طول عمر تقریبی آن 5-8 سال است.

فوم اثاثه یا لوازم داخلی چقدر باید ضخامت داشته باشد؟ ابعاد یک درج فوم به اندازه پوششی که در آن قرار می گیرد بستگی دارد.

مهم است که به خاطر داشته باشید که ضخامت فوم سرد ۳۵ کیلویی به استحکام یک کوسن مربوط می شود. به طور معمول، هرچه بالشتک ضخیم‌تر باشد، احساس سفت‌تری خواهد داشت.

بهترین تراکم فوم برای مبل چیست؟ رایج ترین تراکم فوم برای بالشتک های مبل از 1.8 پوند بر فوت³ تا 2.8 پوند بر فوت³ متغیر است.

فوم‌های با چگالی بالاتر ماندگاری بیشتری دارند و نسبت به فوم‌های با چگالی پایین‌تر دوام بیشتری دارند. بهترین انتخاب چگالی برای شما بستگی به مدت زمان ماندگاری فوم و تعداد دفعات استفاده از آن دارد.

فوم

آیا مموری فوم برای مبل ها خوب است؟ اگرچه مموری فوم به عنوان رویه تشک مزایای زیادی دارد، اما به دلیل عدم پشتیبانی که به تنهایی ایجاد می کند، استفاده از آن به عنوان بالشتک توصیه نمی شود.

گاهی اوقات می توان از مموری فوم به عنوان یک لایه روی پایه ضخیم تر و محکم تر استفاده کرد تا راحتی بیشتری ایجاد کند.

بالشتک های تراکم 1.8 چقدر دوام خواهند داشت؟ فوم با چگالی 1.8 معمولاً حدود 5-7 سال دوام می آورد.

طول عمر یک قطعه فوم بسته به دفعات استفاده و ساختار افرادی که از کوسن ها استفاده می کنند می تواند متفاوت باشد.

اگر از کوسن بیشتر استفاده می شود، یا افرادی که از آن استفاده می کنند ساختار بزرگ تری داشته باشند، ممکن است چندان دوام نیاورد.

آیا می توانم فوم را در کوسن های مبل خود جایگزین کنم؟ تعویض فوم در کوسن های کاناپه آسان تر از آن چیزی است که به نظر می رسد! انتخاب تغییر فوم معمولاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

برخی از افراد کوسن سفت تر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر چیزهای نرم تر را دوست دارند. رایج ترین دلیل برای تعویض فوم، تازه کردن مبلمان خود با جایگزینی درج های قدیمی و آویزان است.