استفاده از لوله پلی اتیلن رام پلاست در ساخت میله پرده های تزیینی

جوشکاری لوله پلی اتیلن رام پلاست فرآیند اتصال لوله های پلی اتیلن به یکدیگر است. لوله هایی که به کمک روش جوش لب به لب یا قطعات اضافی به یکدیگر جوش داده می شوند در بسیاری از عملیات چه در زیر زمین و چه در بالای زمین ترجیح داده می شوند. ماده اولیه جوشکاری پلی اتیلن نفت است.

لوله پلی اتیلن KUZEYBORU: به دلیل کیفیت بالای خود متمایز است. لوله های آب آشامیدنی PE 100 ما از لوله های پلی اتیلن نسل 3 تولید می شوند که آخرین نقطه دست یافته در فناوری در حال توسعه پتروشیمی است.

HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا)، به عبارت دیگر پلی اتیلن با چگالی بالا در ترکی، در دهه 1950 ظهور کرد. در حالی که مقدار تنش محیطی (σ) لوله های پلی اتیلن در روزهای اولیه به 3.2 مگاپاسکال اشاره داشت، این محصول که در طول زمان توسعه یافت، به 6.3 – 8.0 و 10.0 مگاپاسکال اکسید شد و به PE100 امروزی تبدیل شد.

لوله

لوله های Pe 100، لوله های hdpe افزایش این مقادیر به معنای موارد زیر است. ارزش تنش محیطی بالا یک ساختار مواد خام قوی تر است که با به دست آوردن یک لوله بادوام تر با ضخامت دیواره نازک تر، انتقال آب بیشتری را فراهم می کند.

ما به‌عنوان KUZEYBORU، پیشرفت‌ها در آزمایشگاه‌های کیفی خود را از نزدیک رصد می‌کنیم و تحقیقات مستمری را انجام می‌دهیم. لوله های Pe 100 ما با بالاترین کیفیت از 20 میلی متر تا 800 میلی متر تولید می شوند.

به لطف خواص پلی اتیلن، آن را به یکی از بهترین جایگزین ها در میان انواع لوله های مورد استفاده در سیستم های آب تمیز تحت فشار تبدیل می کند.

از لوله پلی اتیلن رام پلاست در ساخت خطوط شبکه آب تحت فشار زیرزمینی و سطحی، پروژه های تخلیه دریا، قفس های تولید جوجه کشی ماهی استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن مشکی رنگ در بالای زمین استفاده می شود. KUZEYBORU مواد اولیه گروه PE100+ را در تولید خود ترجیح می دهد. لوله های pe 100 با کیفیت ما که با مواد اولیه مرغوب تولید می شوند یک به یک تست شده و ارسال می شوند.