استفاده از مایع ظرفشویی خاکستر یک لیتری در ماشین به جای روغن موتور

یک شوینده ضد عفونی کننده مانند مایع ظرفشویی اجازه می دهد تا اقداماتی را انجام دهد که بهداشت را در یک اتاق حرفه ای ارتقا می دهد.

این مزیت این است که امکان تعمیر و نگهداری تمام قطعات، تجهیزات و ابزارها و همچنین مواد مختلف مورد استفاده در یک شرکت را فراهم می کند.

وجود گلیسیرین در مایع ظرفشویی خاکستر یک لیتری موجب ترمیم پوست و رطوبت رسانی می شود، غلظت  و کف مناسب این محصول باعث آبکشی سریع و آسان ظروف می شود.

مایع ظرفشویی همچنین می تواند پوشش های دیوار یا کف را درمان کند و حتی منسوجات را حفظ کند.استفاده از این نوع مواد شوینده
یک ماده شوینده ضد عفونی کننده تمیز کردن یک محل حرفه ای را ممکن می کند.

مایع

در این صورت با اقداماتی که با دست یا با دستگاه انجام می شود، انواع لکه ها را از بین می برد. بنابراین، اجزای شیمیایی موجود در محصول، از این حذف مراقبت می کنند.

این عمل از تکثیر و تکثیر باکتری ها و میکروب ها بر روی انواع سطوح جلوگیری می کند. همچنین از تشکیل یا وجود اینها جلوگیری می کند.

مایع ظرفشویی به عنوان یک ضد عفونی کننده انواع آلودگی های ناشی از میکروب ها را از بین می برد. نتیجه این خواهد بود که اتاق هم تمیز و هم سالم و بهداشتی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که ضدعفونی فقط پس از نظافت فیزیکی قابل انجام است.

استفاده از مواد شوینده در محل کار: مواد شوینده در محیط های مختلف حرفه ای استفاده می شود: مقامات محلی، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و محیط های پزشکی، صنایع غذایی و غیره.

نقش آنها پاکسازی سطوح بی اثر مانند کف، وسایل پزشکی، میز کار و بسیاری دیگر از انواع کثیفی است. آنها همچنین می توانند میکروارگانیسم های مختلف موجود در آنجا را غیرفعال یا از بین ببرند.

خطرات اصلی مواد شوینده: استفاده از مواد شوینده در محل کار خطرات قابل توجهی را به همراه دارد، از جمله:

درماتیت تماسی ناشی از مواد حساسیت زا که منجر به تشکیل پوسته پوسته، اگزما یا سوختگی و گاهی اوقات درد می شود.
اگزمای تماسی که با ضایعات پوستی اریتماتوز، ضایعات خارش دار، پوسته پوسته شدن مشخص می شود.
تحریکات پوستی که به صورت خارش، ترک، احساس سوزش، قرمزی و غیره ظاهر می شود.
اقدامات پیشگیرانه: هنگام استفاده از مواد شوینده در محیط های حرفه ای، اقدامات احتیاطی خاصی باید با اجرای اقدامات پیشگیرانه زیر انجام شود:

دانش محصول: خواص فیزیکی و شیمیایی، اقدامات احتیاطی برای نگهداری و استفاده و غیره؛ انتخاب محصول: شوینده هایی را انتخاب کنید که کمتر حساسیت زا هستند و کمتر تحریک کننده هستند.
انطباق با دوزها و حالت عملکرد در حمل و نقل محصول؛ ذخیره سازی محصولات بر اساس طبقه بندی در مکان های خاص با تهویه خوب