استفاده از چای خشک در ساخت قرص ضد پیری

متصل: این شکل از چای در چین اختراع شد و بیشتر یک سبک تزئینی است. چای صحافی به منظور لذت بردن از زیبایی شکوفه برگ ها و گل ها در آب داغ و وارد شدن به حالت تفکر مراقبه دم می شود.

اغلب، چای سبز یا سفید را با قرار دادن یک گل شبدر، گل داوودی، گل رز، یاس و غیره در داخل آن تداعی می کنند. چای فشرده، بریکت های جامد یا “پنکیک” است که در آن برگ ها تحت فشار فشرده شده و به شکل سفت خاصی تبدیل شده اند.

برای دم کردن چای خشک ابتدا باید مقدار لازم برگ چای را از میله جدا کنید. اگر pu-erh است، توصیه می شود از یک چاقوی مخصوص استفاده کنید که به مقابله با “آجر” متراکم کمک می کند.

بسته بندی شده: این دسته شامل چای کیسه ای، هرم، چوب و کپسول است. چنین چایی در گذشته کم کیفیت تلقی می شد، اما این روزها به لطف فناوری های نوینی که در تولید آن استفاده می شود، رفته رفته اعتماد مشتریان بیشتر و بیشتر می شود.

چای

استخراج کردن: چای به شکل مایع، بلافاصله پس از افزودن به آب آماده نوشیدن است. در ساشه های کوچک به فروش می رسد و مخلوطی از شربت با عصاره گیاهی است. به طور معمول حاوی افزودنی های مصنوعی برای افزایش عمر مفید است.

برآمدگی: نوع کمیاب چای که فقط برای پوئر چینی است. این ترکیبی است بین چای شل و فشرده. چای را می توان به طور کامل بدون مواد افزودنی (مونوشای) یا با ترکیب طعمی از اجزای مختلف تکمیل کرد.

چای های طعم دار به دو روش اصلی ایجاد می شوند – با افزودن مواد طبیعی (گل ها، گیاهان، میوه ها) یا با استفاده از طعم دهنده ها.

چای طعم دار انتخاب افرادی است که طعمی تند و پر تن را دوست دارند. متخصصان آزمایشگاه های شیمیایی بزرگ در اروپا در حال کار بر روی ایجاد طعم های باکیفیت و ایمن هستند.

اغلب، تولید کنندگان از هر دو روش برای ایجاد طعم روشن، با استفاده از افزودنی های طبیعی و طعم دهنده ها استفاده می کنند.

طعم نوشیدنی تمام شده، حتی در همان نوع چای، بسته به منطقه، منطقه و آب و هوا بسیار متفاوت است. در زیر ده کشور برتر تولید کننده (به نقل از سایت بریتانیایی) و پنج کشور دیگر که محصولات آنها در دسترس خریداران روسی است، آورده شده است.