با مصرف آلو شابلون بدون دارو فشار خون را کاهش دهید

آلو شابلون میوه ای است که نزدیک به هلو و گیلاس است. میوه آلو دارای یک پوشش مومی به نام “شکوفه مومی” است که بسته به تنوع رنگی بین رنگ آبی و زرد به آنها می دهد.

آلو شابلون به طور کلی از جنس Prunus از خانواده Rosaceae آمده است. اگر به دنبال میوه هایی هستید که بیشتر توسط انسان اهلی شده اند، آلو یکی از آنهاست.

گونه‌های مختلف منشأ متفاوتی دارند، مانند انواعی که از شرق اروپا و کوه‌های قفقاز آمده‌اند، در حالی که سایر گونه‌ها از چین سرچشمه می‌گیرند.

آلوهای قندی ممکن است برای شما مانند میوه به نظر برسد، اما در واقع یک تکه آب نبات سفت شده از شکر هستند و لزوماً به معنای میوه آلو نیستند. بنابراین در مورد فواید سلامتی خوردن میوه آلو واقعی در مقابل آلوهای قندی گیج نشوید.

آلو

پلوات: این میوه‌ها در حالی‌که اغلب با دانه‌های گلدار دسته‌بندی می‌شوند، پوست قرمز مایل به صافی دارند و گوشت آن‌ها به رنگ زرد است. انواع مختلفی از پلوها وجود دارد که به عنوان داپل دندی، فلوور گرناد، فلاورگلو یا تخم دایناسور به فروش می رسند.

این هیبرید همچنین بهتر است به صورت تازه مصرف شود در حالی که از نظر ظاهری معطر، سفت و پر جنب و جوش هستند.

اگر آنها را به شکل خیس پیدا کردید، به این معنی است که هنوز نارس هستند و باید به مدت سه روز در دمای اتاق یا حدود یک هفته در یخچال نگهداری شوند.

آلو میوه‌های خوشمزه‌ای با طعم ترش است که خیلی‌ها عاشق آن شده‌اند، به خصوص اگر درخت آلو در دوران رشد داشته باشند.

برخی از آنها شباهت عجیبی به گیلاس و بسیاری از انواع هلو دارند، به این معنا که آنها منبع بسیار خوبی از بسیاری از مواد مغذی مشابه هستند.وقتی به مربا و ژله اضافه می شوند شگفت انگیز هستند.

اما اگر این مورد شما نیست، می توانید آنها را همانطور که هستند بخورید و همچنان تکه ای از بهشت را در دهان خود تجربه کنید. همه انواع آلو را امتحان کنید و سپس شاید سعی کنید درخت مورد علاقه خود را پرورش دهید!