با مصرف بادام شور ایرانی در یک هفته به صورت چشمگیری لاغر شوید

بادام شور ایرانی شاید برای شما آشناترین بادام باشد زیرا رایج ترین نوع بادام است. درختانی که روغن بادام از آنها به دست می آید را می توانید در اینجا پیدا کنید.

آنها در اشکال مختلف از جمله مخلوط های آماده، مواد پخت و حتی تنقلات موجود هستند. تمام بادام هایی که به محصولات پخته شده و غذاها وارد می شوند همیشه شکل شیرین آجیل هستند.

در میان انواع بادام، بادام تلخ وجود دارد. روغن بادام تلخ، برای طعم دادن به لیکورها و سایر عصاره ها استفاده می شود. از آنجایی که بادام تلخ حاوی آثار سیانید است، سمی قوی، در ایالات متحده فروخته نمی شود.

سم را از بادام تلخ قبل از اینکه برای طعم دهی فرآوری شود، خارج می کنند. سیانید موجود در آجیل با حرارت دادن آزاد می شود و برای خوردن آنها بی خطر می شود.

بادام

ادام تلخ در ایالات متحده هرگز به عنوان بادام بسته بندی شده عرضه نمی شود، بنابراین می توانید بدون نگرانی این آجیل را بخورید.

چرا از بادام شیرین استفاده می شود؟ سایر مواد شیمیایی گیاهی مانند اسیدهای چرب و فیبر در پوسته بادام شیرین یافت می شود.

افراد مبتلا به کلسترول بالا و بیماری قلبی ممکن است از مصرف این مواد سود ببرند، که می تواند به کاهش کلسترول و تنظیم سطح قند خون کمک کند. افرادی که سعی در کاهش وزن دارند و کمتر بادام شیرین می خورند ممکن است برایشان راحت تر بماند. علاوه بر این، وجود دارد:

در صورت داشتن کلسترول بالا می توان با خوردن بادام شیرین به مدت 4 تا 9 هفته، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و کلسترول کل را کاهش داد.

با این حال، خوردن بادام تأثیر کمی بر سطح کلسترول «خوب» لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) یا چربی های خون به نام تری گلیسیرید دارد.

مطالعات اولیه نشان داده است که استفاده از پماد بادام روی پوست از آسیب پوستی ناشی از پرتودرمانی برای سرطان سینه محافظت نمی کند.

چرا از بادام تلخ استفاده کنیم؟ خوردن بادام تلخ باعث تسکین برخی بیماری ها می شود. بادام تلخ حاوی سمی است که بدن آن را به سیانید تجزیه می کند.

ماده ای شیمیایی که اگر به مقدار زیاد مصرف شود می تواند آسیب های بسیار جدی یا حتی در برخی موارد باعث مرگ شود. بنابراین باید از مصرف بادام خام خودداری کرد. با این حال، روغن بادام تلخ فواید زیادی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.