بهترین پارچه مبلی یا لوازم داخلی خانه

وقتی بزرگ شدم، من و برادرم اجازه ورود به اتاق نشیمن را نداشتیم. میچل می گوید که فقط برای شرکت بود. با این حال، امروزه مواد زیادی برای روکش وجود دارد که ظاهر خوب را با دوام مطابقت می دهد.

او می‌گوید: «برای کودکان و حیوانات خانگی – و شاید دوستداران شراب قرمز. ما مراقبت آسان از جیر مصنوعی یا دوام پارچه‌های داخلی و خارجی Sunbrella را دوست داریم.

ما همچنین از طرفداران پر و پا قرص اثاثه یا لوازم داخلی لغزنده هستیم. و پارچه مبلی ترک عالی است.

لازم نیست نگران خش یا خراش گاه به گاه باشید. قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری اگر خانه پرمشغله‌ای دارید، از گزینه‌های ظریف یا بافت‌دار مانند ابریشم دوری کنید، که می‌تواند باعث ایجاد کشش شود و در مورد لکه‌ها قابل بخشش نیست.

پارچه مبلی

نحوه انتخاب مواد اثاثه یا لوازم داخلی لوکس

میچل می گوید: اگر بچه های آشفته و حیوانات خانگی نگران نباشند، «شما واقعاً می توانید آزادی خود را به رخ بکشید». برترین انتخاب های او: پشم کرکی تبتی (“خیلی دلپذیر است، اما جای خوبی برای خوردن کراکر کره بادام زمینی نیست”) و کتانی بلژیکی.

او می‌گوید: «در حالی که کتانی بسیار بادوام است، اما در رنگ‌های روشن‌تر آن سطحی از مقاومت در برابر لکه را که یک خانواده دوست‌دار بچه‌ها ممکن است به آن نیاز داشته باشد، ارائه نمی‌کند و ممکن است طرز تهیه زیتون سیاه پس از استراحت زیاد ظاهری شفاف و بدون چروک نداشته باشد».

اگر نگران نگهداری (یا هزینه) هستید، همیشه می‌توانید از این پارچه‌های لوکس روی بالش‌ها استفاده کنید، که وقتی روزهای بهتری را دیدند یا روند جدیدی پیدا کردند، بهترین زمان مصرف پودر سنجد می‌توان آن‌ها را تعویض کرد.

  • منابع:
    1. ?What Is Upholstery and How Do You Choose the Best Fabric for Your Sofa
  • تبلیغات: 
    1. طی کردن مراحلی تا موفقیت مالی
    2. روغن های گیاهی: انواع، فواید و ارزش غذایی
    3. قیمت روغن حیوانی گوسفندی ممتاز
    4. فروشگاه کرم ضد افتاب مورال اپ 100میل