حنا امیر موجب افشاگری نیمکت‌نشینی رونالدو در جام جهانی شد

حنا امیر نتایج بسیار خوبی برای لکه‌ها ایجاد می‌کند و به راحتی در بسته‌های فویل 100 گرمی در جعبه‌های دربسته بسته‌بندی می‌شود (زمانی که برای استفاده در هنر بدن با محصول تابستانی مهر می‌شود و برای مو نیز استفاده می‌شود).

تاتوی اخیر رنگ تنها 8-12 ساعت برای تاتوهای هنری بدن و 3-4 ساعت برای استفاده روی موها قبل از آماده شدن برای استفاده است. این یک پودر حنا قابل اعتماد است، اما اگر سریع به حنا نیاز دارید عالی نیست.

این بهترین الک نهایی پودر حنا را دارد. در بین هنرمندان حرفه ای حنا و برای رنگ کردن مو بسیار محبوب است. خیلی راحت از روی موها شسته می شود و بافت خمیر شبیه شکلات آب شده است.

رنگ‌های قرمز مایل به قهوه‌ای عمیق برای هنر بدن و برای رنگ‌های نارنجی-قرمز مو ایجاد می‌کند. این حنا از پاکستان می آید.

متأسفانه مدتی است که به دلیل مسائل سیاسی در یمن موجود نیست. پودر حنا یمن ما از منطقه صنعا می آید. 8-12 ساعت طول می کشد تا رهاسازی رنگ برای آرت بدن بدست آید.

حنا

برای مو، توصیه می کنیم این پودر حنا را از 3 تا 4 ساعت قبل از استفاده از آن بگذارید تا بماند. به دلیل اینکه یکی از حناهای رشته دار است به خوبی شناخته شده است.

این پودر حنا اکنون (از زمان کشت 2009) بسیار بهتر الک می شود، زیرا این شرکت امکانات فرآوری حنا خود را ارتقا داده است. اکنون بسیاری از هنرمندان حنا از این پودر حنا استفاده می کنند.

این کاملاً یکی از محبوب ترین پودرهای حنا برای رنگ کردن مو است و خاکستری را به خوبی می پوشاند. زرق و برق دارترین و تیره‌ترین رنگ قرمز را نسبت به سایر پودرهای حنا در حال حاضر می‌دهد.

پودر حنای بسیار محبوب برای هنر بدن و مو، این حنا در صحرای غربی یافت می شود. سریعترین رهاسازی رنگ را دارد. بهتر است اجازه دهید این حنا حداقل ۲ تا ۶ ساعت برای آرت بدن بماند.

برای استفاده از مو، فقط اجازه دهید حداکثر ۱ تا ۲ ساعت بماند و سپس آن را بمالید. اگر رنگ برای مدت طولانی کنار گذاشته شود، می تواند به سرعت از بین برود.

یخ زدن به عنوان خمیر حنا، حنا خوبی نیست. همچنین حنای رشته ای است. رنگ بسیار خوبی دارد، معمولاً بسیار روشن است و به طور ناگهانی (روی پوست) کاملاً تیره می شود.