خوردن برگه زردآلو و معده درد ولیعهد عربستان موجب کاهش قیمت زردآلو شد

خطوط ظریف و چین و چروک ها را می توان با برگه زردآلو و معده درد را نیز می توان با آن درمان کرد. همچنین به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند. سلول های جدید و روشن تر پوست آشکار می شوند. همچنین به از بین بردن لکه های پوستی کمک می کند.

آکنه: بیماری های پوستی مانند آکنه و قرمزی را نیز می توان با روغن زردآلو درمان کرد. آکنه و جوش را می توان با استفاده از خمیر زردآلو درمان کرد.

اگزما، آفتاب سوختگی و گال را می توان با آب برگ زردآلو درمان کرد. جوش های سرسیاه با استفاده از اسکراب زردآلو کاهش می یابد و از بروز آکنه جلوگیری می کند زیرا پوست را تمیز می کند و منافذ را باز می کند.

زردآلو در ویتنام در درمان بیماری های تنفسی و گوارشی به صورت دارویی استفاده می شود. در هند از زردآلو در طب Unani به عنوان ضد اسهال، تب بر، استفراغ، ضد کرم، در بیماری های کبد، انبوه استفاده می شود.

در کره از دانه زردآلو برای سرفه، بلغم و سرماخوردگی استفاده می شود. در اروپا، زردآلو برای مدت طولانی به عنوان یک داروی غرایز جنسی شناخته می شد.

برگه

روغن دانه مسکن، ضد کرم، ضد آسم، ضد اسپاسم، ضد سرفه، آرام بخش، نرم کننده، خلط آور، سینه ای، آرام بخش و آسیب پذیر است.

به طور جعلی ادعا شده است که زردآلو تأثیر مثبتی در درمان سرطان دارد، اما شواهد علمی وجود چنین فوایدی را رد کرده است. برای نتیجه گیری به تحقیقات بیشتری نیاز است.

گفته می شود که گل ها مقوی هستند و باعث باروری در زنان می شوند. پوست داخلی و یا ریشه برای درمان مسمومیت استفاده می شود.

مواد معدنی، ویتامین ها، آب و کالری لازم توسط زردآلو در اختیار مبتلایان به تب قرار می گیرد. به سم زدایی اندام ها و سیستم ها کمک می کند. اثر ضد التهابی و تسکین دهنده دارد. همچنین التهاب ناشی از نقرس یا آرتریت را کاهش می دهد.

ماساژ با روغن زردآلو به تعادل سیستم عصبی کمک می کند و پوست را سالم نگه می دارد. کسانی که پوست حساسی دارند قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

با استفاده منظم از روغن زردآلو می توان موها را نرم و براق کرد. روغن زردآلو اگر روی پوست سر ماساژ داده شود به تغذیه ریشه ها و همچنین حالت دادن به آن کمک می کند. به تقویت رشد مو و فولیکول ها کمک می کند.