دختری با کارتریج سامسونگ ام ال 2160 توانست دستگاه خیاطی اتومات بسازد

بسیاری از تولید کنندگان برنامه های بازیافت کارتریج سامسونگ ام ال 2160 را ارائه می دهند. کارتریج های خالی به کارخانه برگردانده می شوند و در آنجا جدا می شوند و مورد بازرسی قرار می گیرند و هر قسمت فرسوده قبل از پر شدن مجدد کارتریج، تست و سپس فروخته می شود.

کارتریج های بازسازی شده ارزش خوبی نسبت به هزینه دارند که کمی کمتر از سازگاری جدید است. کیفیت خوب است، بسیاری ادعا می‌کنند که بازدهی بالاتری نسبت به برخی کارتریج‌های OEM ارائه می‌دهند و اکثر آنها با گارانتی یا گارانتی عرضه می‌شوند.

کارتریج های با کیفیت بازسازی شده نیز دارای نرخ خرابی پایینی هستند و انتخابی سازگار با محیط زیست هستند. هنگام خرید هر کارتریج بازسازی شده، مطمئن شوید که “دوباره تراشه” شده باشد.

این تراشه برای ردیابی تعداد کارهای چاپ شده و تخمین تعداد کپی های باقی مانده قبل از نیاز به تعویض کارتریج استفاده می شود.

کارتریج

اگر تراشه جایگزین نشده باشد، هشدارهای “کم تونر” شما ممکن است غیر قابل اعتماد باشد. کیفیت می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین مطمئن شوید که هر کسی که کار شما با او کار می‌کند، تضمینی برای کارکرد محصولش ارائه می‌دهد.

اگر حجم بالایی از کپی ها را تولید می کنید، کارتریج های بازسازی شده ممکن است انتخاب خوبی باشند. آنها کم هزینه ترین از سه نوع مورد بحث هستند. هنگامی که از یک فروشنده معتبر خریداری می شوند، کیفیت چاپ و اطمینان خوبی را ارائه می دهند.

کارتریج های پر شده: تا حد زیادی، کارتریج های پر شده ارزان ترین گزینه هستند و همچنین پایین ترین کیفیت را دارند. کارتریج های پر شده دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. آنها از کارتریج هایی استفاده کرده اند که تونر آنها دوباره پر شده است.

هیچ بازرسی وجود ندارد و قطعات کارتریج تعویض نمی شوند. آنها ارزان هستند. شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید!

کارتریج های پر شده به ندرت ایده خوبی هستند. آنها می توانند و انجام می دهند، اغلب شکست می خورند. آنها همچنین می توانند نشت کنند و به دستگاه کپی یا MFP شما آسیب وارد کنند.

در حالی که ما هرگز استفاده از کارتریج های پر شده را توصیه نمی کنیم اگر می خواهید از آنها استفاده کنید، مطمئن شوید که از آن بر روی یک دستگاه راحت استفاده می کنید و نه دستگاهی که برای تجارت شما ضروری است!