در مصر از عرق کاسنی و نعنا برای ضدعفونی کردن مومیایی ها استفاده می کنند

نعناع یک پیش غذا یا یک پاک کننده کام عالی است. عرق نعناع برای گربه مناسب است عطر این گیاه ممکن است به فعال کردن غدد بزاقی در دهان و همچنین غدد ترشح کننده آنزیم های گوارشی کمک کند و در نتیجه هضم را تسهیل کند.

این می تواند یک درمان قوی با خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت برای تسکین علائم سندرم روده تحریک پذیر باشد. یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که منتول موجود در نعناع می تواند اسهال را تسکین دهد.

یک مطالعه تحقیقاتی منتشر شده در مجله بین المللی شیردهی در سال 2007 نشان داد که روغن نعناع ممکن است به کاهش ترک های نوک پستان و درد که اغلب همراه با شیردهی است کمک کند.

تحقیقاتی که توسط پروفسور ران اکلس در دانشگاه ولز، انگلستان انجام شد، بیان کرد که منتول موجود در نعناع ممکن است به رفع گرفتگی بینی کمک کند.

همچنین ممکن است در رفع احتقان گلو، برونش ها و ریه ها بسیار موثر باشد، که ممکن است اختلالات تنفسی را که اغلب ناشی از آسم و سرماخوردگی است، تسکین دهد.

از آنجایی که ممکن است طبع عرق نعنا گلو، بینی و سایر مجاری تنفسی را خنک و تسکین دهد، ممکن است تحریکی را که باعث سرفه مزمن می‌شود نیز تسکین دهد.

این دلیل اصلی این است که بسیاری از مومیایی ها بر اساس خواص عرق یونجه برای رحم هستند. برخلاف استنشاق‌هایی که مبتنی بر ذرات معلق در هوا هستند، آنهایی که نعناع را جزء اصلی آن‌ها هستند، مؤثرتر و دوستدار محیط‌زیست نیز هستند.

  • منابع:
    1. 13 Impressive Benefits Of Mint Leaves
  • تبلیغات: 
    1. حملات علیه انتخابات و مبارزات سیاسی
    2. تاثیرات تغییرات اجتماعی و اقتصادی بر مصرف خرما
    3. لباس کردی پشمی زنانه زیبا و با اصالت
    4. لباس کردی پشمی زنانه زیبا و با اصالت