دوخت لباس عروس با پارچه برزنتی که 2 میلیارد بفروش رسید

پارچه زیبا و مجلل که برای طراحی داخلی و خارجی استفاده می شود. بر خلاف سایر پارچه لباس کردی سنندج، این ماده در لمس بسیار دوست داشتنی است و به هر کالای مد ظاهری غنی و لوکس می بخشد.

با این حال، دانستن برخی از حقایق در مورد مخمل قبل از خرید آن ضروری است. این نکات به شما کمک می کند تا از لباس یا لوازم جانبی جدید مخملی خود مراقبت کنید.

برای آشنایی بیشتر با مزایای این متریال و کاربردهای آن در طراحی داخلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید نحوه تمیز کردن مخمل است. پارچه مخمل کاملاً مرطوب است، بنابراین باید از رطوبت و دمای بالا محافظت شود.

برای جلوگیری از کپک زدن، ضروری است که اقلام مخملی را با دقت نگهداری کنید و روی هم قرار دهید. در حالی که مخمل لکه‌ها را جذب می‌کند، می‌توانید با جاروبرقی مرتب، توده‌های آن را احیا کنید.

برای تمیز کردن از یک محصول مراقبت از پارچه ملحفه ای با فرمول خاص استفاده کنید. هنگام تمیز کردن پارچه مخملی از آب زیاد استفاده نکنید.

یکی دیگر از واقعیت های ضروری که باید در مورد مخمل بدانید نحوه ایجاد آن است. این ماده از ابریشم ساخته شده بود و اولین بار در قرن چهاردهم ذکر شد.

با این حال، بعداً در امتداد جاده ابریشم به اروپا گسترش یافت. از لحاظ تاریخی، از ابریشم خالص ساخته می شد، اما مخمل مدرن اغلب از کتان، پشم یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شود.

جنس مخمل لوکس و نرم است اما گران است ولی قیمت پارچه برزنت دیجی کالا مخمل زیبا را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید.

  • منابع:
    1. The Benefits and Disadvantages of Velvet Fabric
  • تبلیغات: 
    1. از پالتو بارانی با پوست گرگ برای مبارزه استفاده می کنند
    2. با شامپو سر خود را به مدت طولانی بشورید
    3. کابل های پروژکتوری که قابلیت صوتی و تصویری دارند
    4. چالش هایی که هنگام نصب ایزوگام اتفاق میوفتد