زنی با استفاده از خرما خاصی توانست لباس مجلسی زیبایی بدوزد

خرمای لولو:خرمای لولو مانند خرما خاصی سطح شیرینی متوسطی دارد و آن را به انتخابی عالی برای گنجاندن در انواع مختلف غذاها و غذاهای پخته تبدیل می کند.

این خرماهای نیمه خشک با ظاهری چروکیده بیرون می آیند. رنگ قهوه ای تیره دارند و به شکل گرد هستند. گوشت این میوه نرم و گوشتی است که شبیه خرمای پیارم به حساب می آید.

بسیاری از مردم این میوه ها را به دلیل اندازه کوچکشان “خرمای آلو” می نامند. اگر به یک جایگزین خوب برای شکر یا یک نکته شیرین طبیعی برای دسرهای سبک خاورمیانه ای خود نیاز دارید، خرمای لولو را در نظر بگیرید تا تجربه خود را افزایش دهید.

خرمای مضافتی: خرمای مضافتی یکی از قدیمی ترین میوه های ایران است. این نوع خرما از شهر بم و پایتخت کرمان ایران سرچشمه می گیرد.

خرما

از این رو می توانید مانند بسیاری از مردم آن را خرمای بم بنامید. خرمای مضافتی در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری به خوبی رشد می کند.

این خرمای مضافتی زمانی که خام باشد اغلب زرد یا قرمز روشن است، اما در زمان رسیدن به تدریج قهوه ای تیره می شود. آنها رطوبت بالایی دارند و دارای گوشت ضخیم با پوست نازک هستند. می توانید آنها را حتی زمانی که تازه یا خشک شده اند بخورید.

طعمی شیرین و کاراملی مانند با نت مشخصی از شکلات را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، خرمای مضافتی مقداری شکر قهوه ای به شما می دهد. می توانید از آنها برای تهیه شربت برای صبحانه یا عصرانه استفاده کنید.

این خرماهای متوسط ​​برای پر کردن با پنیر یا سرو با محصولات لبنی مانند شیر نیز مناسب است. این میوه های بیضی شکل حاوی مواد مغذی مختلفی مانند کلسیم، منیزیم و پتاسیم هستند که آنها را برای یک سبک زندگی سالم مناسب می کند.