زنی با دمپایی حوله ای مردانه در استخر روباز خودکشی کرد

درست مانند کفش، انواع مختلفی از دمپایی حوله ای مردانه وجود دارد. با توجه به راحتی و کاربردی بودن کلی، محبوب‌ترین سبک‌ها عبارتند از دمپایی کلاسیک، مولد، موکاسین، پاپوش، دمپایی پایه پا، دمپایی به سبک صندل، و سرسره. در اینجا چیزی است که باید بدانید.

لغزش های کلاسیک: دمپایی های دمپایی همه کاره و بدون فصل هستند و آنها را به بهترین کفش خانگی تبدیل می کند. طراحی پنجه بسته پاهای شما را با نرمی مخملی و مبهم می پوشاند و در تمام ساعات آن را گرم و برشته نگه می دارد.

و به لطف هیل باز، می توانید بدون خم شدن یا نشستن آنها را بپوشید. روکش‌های مجلل و راحت Vionic دارای خطوط کلاسیک، رویه‌های پارچه‌ای یا جیر باکیفیت، و آسترهای پارچه‌ای نرم یا خز مصنوعی هستند.

این دمپایی‌های اتاق خواب با زیره لاستیکی بادوام و زیره لاستیکی، پشتیبان قوس ارتوتیک داخلی، و پاشنه کم، بی‌نهایت راحت هستند و به شما اطمینان می‌دهند که هرگز پاهایتان سرد نخواهید شد.¹

دمپایی قاطر: اولین بار در اروپا در دهه 1700 به عنوان کفش خانگی رایج شد، قاطرها یکی دیگر از سبک های لغزنده بدون پشت هستند.

می‌توانید کفش‌های پاشنه‌بلند و کفش‌های تخت را در هر جایی پیدا کنید، اما دمپایی‌های قاطر به هدف اصلی کفش اشاره می‌کنند.قاطرهای اسپا از Vionic همه کادرها را علامت بزنید.

دمپایی

دمپایی‌های زنانه ما دارای پارچه‌های بسیار نرم و تیره‌ای ملایم در اطراف رویه‌ها، آستر و زیرپایی‌های شکل‌دار هستند.² و دمپایی‌های مردانه ما دارای رویه‌های جیر و آستر برش مصنوعی هستند.

دمپایی های قاطری ما با قوس های کانتور بیومکانیکی، فنجان های پاشنه عمیق و کفی های ضربه گیر، پشتیبانی و پایداری قابل توجهی را ارائه می دهند.

برای برخی، سرسره ها دمپایی هایی هستند که می توانید بیرون از خانه بپوشید. مدل صندل کژوال و اسپرت برای همراه داشتن بسیار عالی است.

می‌توانید در داخل و خارج از خانه‌تان سرسره بپوشید در حین کار، بیرون آوردن سطل زباله، چک کردن نامه، کباب کردن یا نشستن در پاسیو.

نه تنها این، بلکه آنها برای دویدن، آمدن و برگشتن به باشگاه، جمع کردن بچه هایتان، استراحت در ساحل، قایق سواری، مسافرت بسیار مناسب هستند.
این دمپایی‌های فضای باز با رویه‌های نرم، بسته‌های قلاب‌دار، و کفی محکم و در عین حال منعطف، به‌علاوه زیره‌های محکم TPR با آج‌های طرح‌دار موج‌دار، همه چیز را از بین می‌برند.
کیوی در اندازه‌های کامل مردانه و زنانه در عرض متوسط موجود است و بند‌های قابل تنظیم آن تناسب کامل را ایجاد می‌کند. به لطف طراحی ماهرانه زیره های بیومکانیکی و پشتیبانی از قوس ارتز، این طرح دارای تاییدیه APMA است.