زنی حشره کش قرصی را به کودک خوردسالش خوراند

استفاده از حشره کش قرصی در اتاقی که کودک شما می خوابد توصیه نمی شود، زیرا به دلیل جذب زیادی که نوزادان در پوست خود دارند، خطر مسمومیت وجود دارد.

توصیه می کنم از راهکارهای دیگری مانند قرار دادن سایبان در گهواره یا ماشین یا در فضایی که کودک شما قرار دارد استفاده کنید، علاوه بر این، از ذخیره آب در نزدیکی خانه یا محل زندگی آنها برای جلوگیری از ظاهر شدن حشرات خودداری کنید.

و پشه ها در صورت گزش های متعدد، تب، ناراحتی های تنفسی، سیانوز (لب ها یا دست های بنفش رنگ)، تنفس سریع و یا فرورفتن دنده ها باید سریعاً به اورژانس مراجعه کنند.

حشره کش

اقدامات احتیاطی ایمنی برای استفاده از حشره کش قرصی دریچه تخلیه کل: حشره کش قرصی دریچه تخلیه کل (مه‌پاش)، که به عنوان بمب‌های حشره نیز شناخته می‌شوند، آفت‌کش‌هایی هستند که حاوی پیشرانه‌هایی هستند که تمام محتویات خود را به یکباره برای سمپاشی یک منطقه آزاد می‌کنند.

این محصولات اغلب در داخل یا اطراف خانه ها برای از بین بردن سوسک ها، کک ها و سایر آفات استفاده می شوند. استفاده نادرست از این حشره‌کش‌های آئروسل مه‌گیر می‌تواند باعث آتش‌سوزی یا انفجار شود، زیرا پیشرانه‌ها معمولاً قابل اشتعال هستند.

علاوه بر این خطر، در صورت عدم رها شدن محل در حین تخلیه و یا عدم تهویه بعدی، ورود به آن، خطر بیماری نیز وجود دارد. پیشگیری از آفات حرف اول را می زند.

از حشره کش قرصی نباید به عنوان تنها روش مبارزه با ساس استفاده شود. ببینید آیا باید از حشره کش اسپری استفاده کنم؟

موثرترین راه برای کاهش یا از بین بردن مشکلات آفات و خطرات ناشی از استفاده از آفت کش ها، جلوگیری از ورود آنها به خانه در وهله اول است. اقداماتی که باید در خانه و محیط اطراف خود انجام دهید به شرح زیر است:

حذف منابع غذا و آب (مانند لوله های نشتی) و پناهگاه ها و مکان های پرورش آفات (مانند زباله ها و بقایای گیاهی) را از بین ببرید.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد آفات و استفاده ایمن از آفت کش ها، به راهنمای شهروندی برای کنترل آفات و استفاده ایمن از آفت کش ها مراجعه کنید.