ساخت جک بالابر خودرو پارکینگ از جنس پوست آهو برای رئیس جمهور آفریقا

جک مخفف جک ماشین است. جک ماشین که به عنوان جک قیچی یا جک بطری نیز شناخته می شود، برای استفاده در اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه طراحی شده است.

جک بالابر خودرو پارکینگ تا وزن 1.5 تا 2 تن را می توانند حمل کنند همچنین این جک ها از جنس فولاد هایی می باشد که می توانند هر نوع خودرو پارکینگیی را با آن ها حمل کرد و در آن قرار داد.

آنها توسط مکانیک ها و صاحبان خودرو به طور یکسان برای بلند کردن ایمن قاب، موتور یا قسمت دیگری از وسیله نقلیه به منظور آسان کردن تعمیرات یا تغییرات استفاده می شوند.

اولین جک ماشین در سال 1873 توسط جیمز لیتلجان در اسکاتلند اختراع شد که اولین بار آنها را با نام تجاری Littlejohn’s Self-Raising Jack فروخت.

موارد استفاده از جک: جک یک جسم معمولی گرد است که از فلز، لاستیک یا پلاستیک ساخته شده است که می توان با بلند کردن آن از روی زمین، ارتفاع آن را تغییر داد.

جک

از کاربردهای جک ها می توان به بلند کردن ماشین یا جابجایی اثاثیه سنگین بدون خراشیدن آنها اشاره کرد.

انواع مختلفی از جک ها از جمله جک های خودرویی، بطری، دوچرخه و کلاهبردار وجود داردبه عنوان مثال، جک خودرو یک اتومبیل را بلند می کند، در حالی که جک های بطری و جک های کفی ارتفاع بیشتری را هنگام کار بر روی اتومبیل ها فراهم می کنند.

جک‌های دوچرخه به شما امکان می‌دهند چرخ‌های دوچرخه‌تان را راحت‌تر بردارید، و جک‌های کروک نوعی است که شبیه U معکوس است و اغلب برای موتورسیکلت‌ها استفاده می‌شود.

یک یا چند مثال برای هر نوع این اطلاعات را دنبال می کند. به عنوان مثال، جک خودرو بیشتر برای تعویض لاستیک خودرو استفاده می شود.

این به این دلیل است که در زیر محور وسیله نقلیه قرار می گیرد و از رمپ ها در ارتباط با جک پد استفاده می کند تا بتوانید وسیله نقلیه را بدون برداشتن چرخ های آن بالا ببرید.

با این حال، می‌توانید از جک خودرو در بسیاری از موقعیت‌های دیگر نیز استفاده کنید، مانند بلند کردن تریلر از روی ماشین خود پس از پارک کردن در زمین‌های ناهموار یا اگر کسی پایش را زیر ماشین در حال حرکت گیر کند.

جک بطری معمولاً برای بلند کردن اجسام سنگین که ارتفاع آنها از کمر و پایین تر است استفاده می شود.