شیلنگ برزنتی پارس توسط یک پیرزن کارآفرین او را میلیاردر کرد

در طول تولید شیلنگ برزنتی پارس یک لایه مشبک از رزوه های فولادی یا پلیمری روی لوله PVC اعمال می شود. هرچه سلول های شبکه تقویت شده کوچکتر باشد، شلنگ قوی تر است.

آرماتور می تواند تک لایه یا دو لایه باشد که باعث افزایش مقاومت در برابر سایش و دوام شیلنگ ها می شود.

شیلنگ های مارپیچ: نوع شیلنگ های پیچ خورده مانند فنر. آنها به طور یکنواخت روی محل کشیده می شوند، پیچ خورده و پیچ خوردگی و چین های غیر ضروری ایجاد نمی کنند. آنها عمدتاً با اتصالات قابل جابجایی برای اتصال سریع به منابع آب یا یک تفنگ اسپری مخصوص فروخته می شوند.

یکی دیگر از مزایای شیلنگ های مارپیچ این است که هنگام تا شدن بسیار فشرده هستند. اما در عین حال، به دلیل شکل غیر معمول، چنین شیلنگ هایی حداکثر قطر 10 میلی متر دارند.

شیلنگ

بنابراین برای استفاده با فشار آب بالا مناسب نیستند. شیلنگ های مارپیچ برای آبیاری باغ ها، کلبه های تابستانی، تخت گل، گیاهان روی تراس و غیره استفاده می شود.

شیلنگ های قابل گسترش: این یک لوله لاستیکی است که در یک غلاف نایلونی پارچه ای قرار داده شده است که به آن اجازه می دهد به خوبی تا طول مورد نظر کشیده شود.

از بیرون شبیه آکاردئون است. وقتی فشار آب را روشن می کنید و فشار آن را افزایش می دهید، شلنگ کشیده می شود، اما پیچ نمی خورد و نمی شکند. و با کاهش فشار به اندازه قبلی برمی گردد.

شیلنگ های راه راه: شیلنگ آب ساخته شده از پلی اتیلن مقاوم در برابر حرارت. آنها برای آبیاری محصولات زراعی در باغ ها، باغ ها و زمین های خانگی مناسب هستند.

شیلنگ های راه راه برای استفاده مکرر مناسب نیستند، زیرا برجستگی ها و سوراخ ها ممکن است در طول زمان روی آن ها ایجاد شود و راه راه به جمع شدن کثیفی روی دیوارها کمک می کند.

شیلنگ های تراوش: این لوله ها از لاستیک یا پلی پروپیلن ساخته شده اند. لایه داخلی شیلنگ دارای یک هزارتو برای عبور آب است و لایه بیرونی دارای سوراخ هایی متراکم در تمام طول است.

شلنگ های چکه ای گزینه ای عالی برای آبیاری نقطه ای مقرون به صرفه گیاهان کاشته شده در ردیف ها هستند. هنگام استفاده از آنها، خاک به طور مساوی با رطوبت در نزدیکی منطقه ریشه گیاهان اشباع می شود. بنابراین، آبیاری را می توان در هر زمانی از روز بدون ترس از سوختگی روی برگ ها انجام داد.

چنین شیلنگ هایی را می توان در زیر آگروفیبر قرار داد، زیرا این ماده مالچ بافته شده رطوبت را به خوبی عبور می دهد. استفاده از آب تصفیه نشده هنگام آبیاری با شیلنگ های تراوش کننده توصیه نمی شود، زیرا در این صورت آلودگی در لوله ها مسدود می شود.