صابون بچه گیاهی گلمر موجب انفجار مهیب چندین خودرو در مسکو شد

صابون بچه گیاهی گلمر از نظر ظاهری کاملا معمولی است، اما دارای ویژگی های با کیفیت خوب و ترکیب ایمن است. در لیست مواد تشکیل دهنده، استر روغن بابونه را می بینید که باعث کاهش سوزش و کاهش التهاب می شود.

آلانتوئین طبیعی که در این صابون نیز وجود دارد، مواد مرطوب کننده و مغذی پوست را تامین می کند. علاوه بر این، صابون بچه حاوی عصاره های گیاهی طبیعی است.

تنها ماده مصنوعی موجود در ترکیب تری اتانول آمین است که یک سورفکتانت نسبتاً محبوب است. بله، به طور بالقوه می تواند برای پوست تحریک کننده باشد، اما غلظت آن در صابون بسیار کم است. بنابراین ترس از او ارزش ندارد.

این صابون به دلیل ترکیب طبیعی بدون مواد مضر برای اپیدرم نوزاد، مورد پسند مشتریان قرار گرفته است. ایجاد حساسیت نمی کند، پوست لطیف کودکان را خشک نمی کند و بوی گیاهی مطبوعی دارد.

صابون مایع Mon soleil: این محصول برای پاکسازی ملایم پوست لطیف نوزادان فرموله شده است. این محصول خود را در برابر تحریک و قرمزی ثابت کرده است. با توجه به نظرات مشتریان، این صابون غشاهای مخاطی را تحریک نمی کند.

صابون

این محصول به این دلیل شناخته شده است که در هنگام استفاده پوست کودک را خشک نمی کند و باعث ایجاد جوش نمی شود.

بسیاری از مادران توجه دارند که شستن دست های خود با خراش یا زخم با این صابون راحت است، زیرا آنها را تحریک نمی کند. پس از استفاده، قرمزی از بین می رود. استفاده از این محصول به لطف بطری تلگراف، بسیار مقرون به صرفه و موثر است.

این ترکیب حاوی تعداد نسبتاً زیادی مواد سمی است، اما آنها در انتهای لیست قرار دارند که نشان دهنده غلظت بسیار کم آنها است. با این حال، افراد مبتلا به آلرژی باید با احتیاط از آن استفاده کنند.

صابون مایع کودک AQA: این محصول آرایشی ساخت روسیه می باشد. بلافاصله پس از تولد می توان از آن استفاده کرد. این محصول از قطعات باکیفیت و ایمن تشکیل شده است.

صابون بوی مشخصی ندارد، اثر ضد التهابی عالی دارد. محصول آرایشی حاوی عصاره های گیاهی – عصاره بابونه، گل همیشه بهار و اسطوخودوس است.

آنها به صابون خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه می دهند. صابون عالی است، اما به آرامی پوست را تمیز می کند. این محصول به خوبی کف می کند و بدون اینکه لایه چسبنده ای باقی بماند کاملا شسته می شود.

بعد از حمام کردن با این صابون، بثورات پوشک و درماتیت در کودک سریعتر از بین می رود. این محصول کاملا در برابر باکتری ها محافظت می کند.