لوازم ورزشی شنا که به عنوان مصالح ساختمانی در استانبول به کار گرفته شد

اگرچه لباس شنا در واقع تنها وسیله شنای است که باید داشته باشید، اما مجموعه ای از لوازم جانبی اختیاری وجود دارد که می تواند تجربه شنای شما را لذت بخش تر کند. برای اطلاعات کامل از تجهیزات شنای مورد نیاز و اختیاری به ادامه مطلب مراجعه کنید:

لباس شنا: همانطور که همه ما می دانیم، لباس های معمولی معمولاً به عنوان لباس استخر مناسب نیستند. هنگامی که خیس است، می تواند شما را سنگین کند، حرکت آزاد را مهار کند و حتی شفاف شود!

لوازم ورزشی شنا معمولاً از مواد سبک (اغلب ترکیبی از نایلون و اسپندکس) ساخته می‌شوند، اما همچنین دارای آستر خاصی هستند که مانع از دیدن لحظات شرم‌آور می‌شوند.

لوازم

لباس‌های شنای ویژه‌ای برای شنای رقابتی وجود دارد که برای کاهش کشش و اصطکاک در آب طراحی شده‌اند، بنابراین حرکت رو به جلو شناگر را سریع‌تر می‌کنند. اینها می توانند شامل هر چیزی از مایو معمولی گرفته تا لباس های تمام اندام باشند.

عینک ایمنی: عینک های هواگیر، اگرچه ضروری نیستند، می توانند کمک های مفیدی برای شنا باشند. آنها نه تنها به شما اجازه دیدن زیر آب را می دهند، بلکه آب را از چشمان شما نیز دور می کنند، زیرا آب نمک و آب کلردار می تواند بسیار تحریک کننده باشد.

پلاگ بینی و گوش گیر: شمع‌ها و گوش‌گیرها یکی دیگر از لوازم جانبی مفید هستند که هدفشان این است که آب را از جایی که ما نمی‌خواهیم دور نگه دارند!

پلاگ های گوش می توانند از احساس ناراحت کننده گیرکردن آب در گوش جلوگیری کنند، در حالی که پلاگ های بینی می توانند از استنشاق تصادفی از طریق بینی که برای کودکان رایج است جلوگیری کنند.

کلاه شنا: در شنای رقابتی، استفاده از کلاه شنا باعث بهبود بیشتر بدن می شود و بنابراین کشش آب ایجاد شده توسط موهای شل را کاهش می دهد.

کلاه ها توسط شناگران رقابتی و تفریحی به طور یکسان استفاده می شود. ساخته شده از سیلیکون، لاکرا یا لاتکس، موهای شما را خشک، عاری از آب شیمیایی می کند و حتی اگر می خواهید برای مدت طولانی در استخر باشید، می توانند سرتان را گرم نگه دارند. بسیاری از استخرها نیاز به استفاده از کلاه شنا دارند.