مردی با خوردن خرما دو ردیفه توانست حافظه اش را بدست آورد

خرما از مناطق مختلف خریداری می شود، جایی که می توان آن را از کشاورزان و صاحبان مزارع بزرگ یا از بازرگانان و دلالان خریداری کرد.

و انواع مرغوب خرما دو ردیفه در کشور شما خریداری می شود که تقاضای زیادی دارد و هزینه بسته بندی خرما نیز مشخص است. خریدار باید

از بهترین انواع خرما نیز مطلع باشد تا بتواند محصول خوب و بد را از هم تشخیص دهد. الزامات خدمات برای کارخانه بسته بندی و بسته بندی خرما:

نیروگاه باید با منابع برق یا برق 220 ولت با ظرفیت 3 کیلو وات تامین شود. همچنین برای استفاده از آب تمیز در عملیات نظافت، علاوه بر داشتن تهویه مناسب برای خشک کردن خرماها پس از تمیز کردن، باید درآمدی نیز وجود داشته باشد.

همچنین باید یک جاده آسفالته منتهی به کارخانه وجود داشته باشد. فرآیندهای تولید خرما از چند مرحله می گذرد: میوه های خرما را در ابتدا مرتب کنید و میوه بد یا میوه خراب را حذف کنید.

خرما

پس از آن خرما وارد مرحله الک می شود که هدف از آن حذف سنگریزه های ریز، ماسه یا گرد و غبار است. پس از اتمام پاکسازی عالی خرما، مدتی می گذارند تا خشک شود و سپس در کیسه های نایلونی و یا در بسته های مقوایی بسته بندی می شود.

روی کارتن یا کیسه هایی که خرما در آن بسته بندی می شود باید نام کارخانه درج شود. اگر خرماها در کیسه های پلاستیکی بسته بندی می شوند، کیسه پلاستیکی باید با استفاده از دستگاه جوش پلاستیک خیلی خوب بسته شود.

پس از آن بسته های تمیز را در کارتن های بزرگ نگهداری می کنند تا در معرض گرد و غبار قرار نگیرند. تجهیزات و ماشین آلات کارخانه بسته بندی خرما:
پروژه کارخانه پر کردن و بسته بندی خرما به تعداد محدودی تجهیزات نیاز دارد که خرید آن هزینه زیادی نخواهد داشت. ترازو با نشانگر وزن بسته. دستگاه آب بندی کیسه های نایلونی.

مجموعه ای از غربال ها برای جداسازی ناخالصی ها، گرد و غبار و شن. میز دسته بندی و بسته بندی به مساحت دو متر در یک و نیم متر.
نیاز پروژه به مواد اولیه در ماه این پروژه نیاز به تهیه خرما به میزان 5 تن و کیسه های نایلونی یا بسته های کارتنی یا پلاستیکی 1 و 2 کیلویی دارد.