مردی با روفرشی 12 متری معمولی توانست به استرالیا سفر کند

مهم‌ترین مزیتی که در استفاده وجود دارد، محافظت از سلامت و نظافت فرش است. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که خانه‌ای با ترافیک زیاد و کودکان بازیگوش داشته باشید. کودکانی که هرروز در حال بازی هستند و از ریخت و پاش در خانه، ناراحت نمی‌شوند!

قبل از خرید روفرشی 12 متری معمولی باید اندازه فرشی که قرار است روفرشی را بر روی آن بیندازید، مدنظر قرار دهید. سایز فرش ها چند نمونه است: ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری. بنابراین وظیفه شما بیشتر است و دائم باید در حال تمیز کردن لکه‌ها و غذاهایی باشید که فرزندانتان در خانه می‌ریزند.

بر این اساس سایز روفرشی ها هم به ترتیب به همین شکل خواهد بود. نخ به کار رفته در روفرشی ها از جنس پلی استر می باشد. پلی استرها از کیفیت خیلی عالی برخوردار هستند و اصلا تغییر رنگ نمی دهند.

هنگام خرید روفرشی از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید تا مبادا این وسیله دچار پارگی یا پوسیدگی شده باشد. هنگام خرید روفرشی، سعی کنید طرح و نقش زیبایی را انتخاب نمایید. امروزه روفرشی هایی با طرح گلیم وارد بازار شده است و زیبایی خانه شما را دوچندان خواهد کرد.

اگر قصد شست و شوی روفرشی را دارید، حتما آن را با شامپو فرش بشویید، سعی کنید دمای آب هم ۴۰ درجه باشد. هنگام شست و شو هم از وسایل زبر و تیز استفاده نکنید.

رای جلوگیری از این اتفاق نیازی نیست که خودتان را از نور خورشید و تابش آن در خانه محروم کنید. فقط کافی است یک روکش مناسب روی فرش بیاندازید که کیفیت رنگ الیاف فرش دچار مشکل نشود.

علاوه بر آن ممکن است برخی اوقات لکه مواد غذایی و نوشیدنی آن‌قدر سخت باشد که به‌خوبی قابل پاک کردن نباشد. به همین دلیل بهتر است برای کاهش وظایف کاری خود و محافظت بیشتر از نظافت و سلامت فرش، از روفرشی استفاده کنید.