میمون هایی که در جنگل آمازون کوکی های فندقی می خورند

آیا می‌توانیم فقط در مورد اینکه امتحان نکردن این کوکی‌های فندقی شکلاتی چقدر سخت بود صحبت کنیم؟ به طور جدی! مدام به تمام راه‌های مختلف فکر می‌کردم که می‌توانم دزدکی لقمه بزنم.

«خب می‌توانم پمپاژ کنم و تخلیه کنم، کنجد را با چی بخوریم نه اینکه یک بار هم مؤثر نبوده است زیرا تا ۲ هفته در شیر می‌ماند، می‌توانم یک گاز کوچک و ریز بخورم، نه حتی آن هم بوی ویرانگری را در لیل یک خواهد داد.» این افکار ادامه داشت، اما در نهایت مقاومت کردم. خدایا! خوش اومدی دختر، خوش اومدی

در عوض مجبور شدم به دوستان، همسایگان و اعضای خانواده اجازه بدهم کلوچه زنجبیلی در مورد آنها به من بگویند. می بینید، من مدام فکر می کردم که اگر این کوکی ها و این کوکی ها خوشمزه هستند.

باید ترکیبی وجود داشته باشد که فوق العاده است. شوهرم فکر می‌کرد آنها بسیار خوشمزه هستند و این خیلی چیزها را می‌گوید، زیرا او عاشق واقعی شیرینی‌های شکلاتی آبی است.

بقیه گفتند که آنها هم خوشمزه هستند، کم مصرف ترین بخاری برقی نانو بنابراین حدس می‌زنم نگهبان هستند! نظر خود را به ما بگویید، من بی صبرانه منتظر امتحان این کوکی های فندقی شکلاتی هستم!

آیا فیبر و فندق یکسان هستند؟فیبرها و فندق از نظر فنی همان آجیل هستند.فندق، یا همان گونه که در اورگان به آنها فیلبرت گفته می شود، آجیل رسمی ایالت اورگان است.

آیا فندق برای شما مفید است؟
فندق سرشار از چربی های اشباع نشده، سرشار از منیزیم، کلسیم و ویتامین های B و E است.

فندق برای قلب شما مفید است، به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می کند کنار سالنی و به سلامت عضلات، پوست، استخوان، مفاصل و دستگاه گوارش کمک می کند.

  • منابع:
    1. Chocolate Hazelnut Cookies
  • تبلیغات: 
    1. استفاده آسان از سبزیجات خشک شده
    2. کمک سبزی خشک به امپراطوری ها
    3. بینایی شگفت انگیز با تخمه ی آفتابگردان
    4. زیتون در افسانه باستانی مصر