پزشکی روی یونیت دندانپزشکی اکباتان به تماشای فوتبال نشست

یونیت دندانپزشکی اکباتان به محل آزمایشی برای جادوگری و ارگونومی با فناوری پیشرفته تبدیل شده‌اند که از مدل‌های تزئینی ویکتوریایی به غلاف‌های عصر فضا با اتصالات کامپوزیتی حشره‌مانند تکامل یافته‌اند.

پیش زمینه برای بهبود در ارائه درمان مناسب منجر به تغییر در طراحی یونیت دندانپزشکی می شود. اولین یونیت دندانپزشکی که به طور خاص در مطب دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفت توسط Josiah Flagg در سال 1790 طراحی شد.

زمانی که او یک تکیه گاه سر را به یک یونیت دندانپزشکی راحتی اضافه کرد، این یونیت دندانپزشکی در حال حاضر به عنوان قدیمی ترین صندلی دندانپزشکی در نظر گرفته می شود.

از طرح‌های ویکتوریایی باروک گرفته تا کنترل‌های پا و تکیه‌گاه‌های قابل تنظیم فناوری مدرن، بسیاری از انواع یونیت دندانپزشکی قرن‌ها را زیبا کرده‌اند.

یونیت

یونیت دندانپزشکی از اختراع تا امروز به دلیل موقعیت و راحتی بیمار تغییر کرده و امکان دسترسی آسان پزشک و دستیار به حفره دهان را فراهم می کند.

یونیت دندانپزشکی قرن بیست و یکم کنترل ارتفاع یا کاهش ارتفاع یونیت دندانپزشکی را که معمولاً روی پایه یونیت دندانپزشکی قرار می‌گیرند و با پای پیاده کار می‌کنند را فراهم می‌کنند.

آینده در یونیت دندانپزشکی بازسازی شده توسط کامپیوتر نهفته است که به طور سفارشی برای دندانپزشک های فردی با توجه به نیاز آنها ساخته شده است.

دکتر Josiah Flagg اولین یونیت دندانپزشکی برای دندانپزشکی را در سال 1790 ساخت، زمانی که یک تکیه گاه سر را که به پشت به یونیت دندانپزشکی چوبی ویندزور کج می شد متصل کرد.

این یونیت دندانپزشکی یک یونیت دندانپزشکی راحتی به سبک کانتری آمریکایی بود که پشت سرش را پشت سر داشت و پشت سر آن مشابه بود. او همچنین با افزودن پسوندی به یونیت دندانپزشکی که فضایی را برای ابزارهای پرکاربرد فراهم می کرد، آن را برای دندانپزشک راحت تر کرد.

پیش ساز واقعی یونیت دندانپزشکی مدرن، ساخته شده توسط جیمز بیل موریسون، در سال 1867 حق ثبت اختراع بریتانیا را دریافت کرد.