کشف لوله آب سفید استفاده شده در کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس آرام

لوله‌های فولادی گالوانیزه از فلز ساخته شده‌اند، در دماهای بالاتر تاب نمی‌خورند یا تخریب نمی‌شوند. لوله های فولادی گالوانیزه عایق صوتی خوبی دارند، بنابراین برای استفاده در داخل خانه مناسب است.
فولاد گالوانیزه برخلاف لوله آب سفید مستعد خوردگی و زنگ زدگی است که باعث می شود جریان آب ضعیفی داشته باشد و آب را آلوده کند. خوردگی و تجمع در لوله های فولادی گالوانیزه ممکن است باعث انسداد لوله های شما شود.

لوله های پی وی سی: لوله های پی وی سی یا لوله های پلی وینیل کلرید، لوله های پلاستیکی سبک وزنی هستند که معمولاً در سیستم های تخلیه، زباله و دریچه استفاده می شوند. لوله های پی وی سی اغلب به رنگ سفید هستند و اندازه آن در لوله ها نوشته شده است.

بسیار بادوام است و از آنجایی که از پلاستیک ساخته شده است، از زنگ زدگی و خوردگی معاف است و برای استفاده طولانی مدت عالی است. آنها اغلب برای جایگزینی لوله های گالوانیزه استفاده می شوند، زیرا نصب آنها آسان تر است، دوام بالایی دارند و نسبتاً ایمن تر هستند.

لوله

در حالی که معمولاً آن را در سینک‌ها، توالت‌ها و زهکشی‌های دوش استفاده می‌کنید، می‌تواند فشار بالای آب را تحمل کند، بنابراین ممکن است آن را به عنوان خط اصلی تامین آب در برخی ساختمان‌ها نیز بیابید. با این حال، به دلیل نگرانی در مورد آلودگی شیمیایی، برخی از ایالت ها استفاده از لوله های PVC را برای شبکه های آب ممنوع می کنند.

لوله های پی وی سی دارای قابلیت عایق صوتی عالی هستند که آن را برای استفاده در داخل خانه بهتر می کند.
آستر صاف احتمال انسداد لوله های پی وی سی را کاهش می دهد و از آنجایی که از پلاستیک ساخته شده است، خورده یا زنگ نمی زند.

در دمای بالای آب، با دمای کاری تا 140 درجه فارنهایت، به سرعت تخریب می شود.
ممکن است پلی وینیل کلرید را که می تواند باعث مشکلات تولید مثلی و تنفسی شود، شسته شود.