کفش چرم کلارکی که با تغییر رنگ لباس تغییر رنگ می دهد

نحوه مراقبت از کفش پس از خرید: کفش ها بلافاصله پس از ظاهر شدن در خانه شما نیاز به مراقبت مناسب دارند. در حالی که کفش ها یا چکمه ها نو هستند، آنها را با یک کرم غلیظ آغشته کنید.

بنابراین پوست نرم تر و کشسان تر می شود، در طول نگهداری خشک نمی شود و در اولین راه رفتن به خوبی روی پا می نشیند. علاوه بر این، به این ترتیب از منافذ باز پوست در برابر نفوذ معرف‌ها یا کریستال‌های نمک محافظت می‌کنید، که با آن مقامات شهری سخاوتمندانه پیاده‌روها را تبدیل به یخ می‌کنند.

اگر مراقبت از کفش چرم کلارک را از روزهای اول شروع کنید، یک جفت نرم و راحت خواهید داشت که برای چندین فصل صادقانه به شما خدمت می کند.

نکات کلی برای مراقبت از کفش چرمی: قبل از اینکه برای اولین بار از خانه خارج شوید، حتما کفش های چرمی جدید خود را بشکنید. بنابراین شما راحت تر خواهید بود و جفت تازه خریداری شده نه در باران یا گرما، بلکه در دمای اتاق کشیده می شود.

کفش

برای حفظ شکل، از بلوک های مخصوص ساخته شده از چوب یا پلاستیک برای نگهداری استفاده کنید. این به جلوگیری از چین و چروک و متعاقباً ترک کمک می کند.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، خط اتصال کفی را با قسمت بالایی با یک عامل محافظ روغن کاری کنید این از نشت جلوگیری می کند.

چندین جفت کفش (حداقل دو جفت) جایگزین کنید. به این ترتیب می تواند به طور طبیعی خشک شود. برای مراقبت از کفش خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

اول از همه، موجودی تمیز کردن را ذخیره کنید، که شامل یک برس کفش (برای هر رنگ کرم متفاوت است)، یک اسفنج اشباع کننده، مجموعه ای از دستمال مرطوب پولیش، یک اسفنج شستشو، یک پارچه یا دستمال نرم و یک مسواک. به کیفیت برس ها توجه کنید – موها باید نسبتاً نرم باشند، در غیر این صورت خطر خراشیدن چرم اصل را دارید.

محصولات مراقبت ویژه برای کفش های چرمی موجود برای فروش: شامپوها و فوم ها به خوبی از آلودگی تمیز می شوند و رنگ را حفظ می کنند.

کرم ها عمر کفش ها را طولانی می کنند، پوست را نرم و لطیف می کنند. پولیش ها اثرات منفی رطوبت را خنثی می کنند، درخشش طبیعی می دهند. اشباع به خنثی کردن محلول های نمکی کمک می کند و از رطوبت محافظت می کند.