گیاهان دارویی + قیمت خرید فروش

امروزه یکی از مکمل های دارویی به عنوان زیر ساخت که بیشتر مورد توجه داروشناسان قرار گرفته است استفاده از گیاهان دارویی است که با توجه به خواص بی نظیر فواید زیادی که دارند می توانند به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نمایند.

لذا، قیمت خرید و فروش این محصولات دارویی عمده، از طریق مراکز معتبر ر سراسر کشور بر حسب مواردی همچون: کیفیت، نوع کاربرد، نوع گیاه، خواص، میزان عرضه و تقاضا، طبیعی و استاندارد بودن گیاه، کاهش نرخ ارز در کشور، نوع تازه و خشک، طعم و عطر، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، نوع فله و صادراتی بودن گیاه و غیره تعیین می گردد که به طور یقین هر چه کیفیت گیاه بالاتر باشد از قیمت گرانتری نیز برخوردار خواهد شد.

گیاهان دارویی + قیمت خرید فروش

گیاهان دارویی

گیاهان دارویی

سوال اینجاست گیاهان دارویی چیست؟ به گیاهانی اطلاق می شوند که قابلیت استفاده از عصاره، اسانس، روغن، مکمل، فرآورده و غیره را برای درمان یا بهبود بیماری را دارا می باشند.

خوشبختانه، امروزه کشور ایران، با وجود شرایط جوی و منطقه ای خاص و نیز وجود طبیعت سرسبز و بکر و همچنین مناطق دمایی و محیطی متنوع از لحاظ گیاهان دارویی بسیار پررونق و فعال می باشد که توانسته اند انواع گیاهان دارویی را با بهترین شیوه با کیفیت بالا تولید و نیز در بازار با قیمت مناسب عرضه نمایند که از جهات مختلفی برای سلامت بدن مفید و موثر واقع شده اند.

لازم به ذکر است از انواع گیاهان دارویی خاص می توان به گیاه گل بنفشه، خار مریم، اسطوخودوس، مرزنجوش، گل گاوزبان، رازیانه، دارچین، زنجبیل، زیره، کاسنی و غیره اشاره کرد که هر کدام بسته به نوع خود از کاربرد متفاوت و عطر و طعم متفاوتی برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

همان طور که قبلا ذکر شد، گیاهان دارویی، انواع متنوعی دارند که از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و هر کدام بسته به خواصی که دارند از جهات مختلفی برای برخی از درمان ها مانند: سرماخوردگی، گلودرد، یبوست، ناراحتی اعصاب، پوست و مو، کاهش وزن و لاغری، تقویت قلب و حافظه، فشار خون، دیابت و غیره بسیار مفید و موثر می باشند.

گیاهان دارویی قم

گیاهان دارویی قم

امروزه استان قم، یکی از استان هایی است که در تولید میزان انبوهی از گیاهان دارویی فعالیت های زیادی داشته و توانسته به توسعه اشتغالزایی در این زمینه و اقتصاد کشور کمک یزرگی نماید.

این در حالی است که استان قم، بیش از چندین هزار گونه نادر از گیاهان دارویی را به خود اختصاص داده است که از جمله این نوع گیاهان می توان به گل محمدی اشاره کرد که بیشترین میزان تولید در این استان را دارا می باشد و با تولیدات انبوه خود توانسته نیاز اکثر بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و بر رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

باید خاطر نشان کرد که گیاهان دارویی کشت شده در استان قم، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که مطابق با مجوزها و قوانین بین المللی استاندارد به اکثر کشورهای خاورمیانه صادر می گردد که از لحاظ اقتصاد برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

گیاهان دارویی صادراتی

گیاهان دارویی صادراتی

امروزه صادرات انواع گیاهان دارویی، از نقاط مختلفی در سراسر کشور توانسته بازتاب گسترده ای در میان کشورهای خاورمیانه داشته باشد که این تنوع گیاهی بالا، کیفیت مرغوب، بسته بندی های دارای نشان سیب سبز سلامت جهانی و برند خاص شرکت های تولیدکننده معتبر ین محصولات را می رساند که باعث شده مورد توجه و استقبال این کشورها قرار گیرند.

بنابراین صادرات گیاهان دارویی، طبق قوانین استاندارد بین المللی و رعایت شئونات و اصول گمرکی به نحو احسن صورت می گیرد به طوری که فروشنده این گیاهان دارویی، سعی می کند تا نوع مرغوب را با بسته بندی های کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی، صادر نماید که امروزه به عنوان بهترین و جذاب ترین تجارت های کشور محسوب می شود که با ورود به این عرصه تجارت می توان به تاجری موفق و زبان زد خاص و عام تبدیل شد.

بدون شک، تنوع گیاهان دارویی ایران بسیار زیاد می باشد به گونه ای که بسیاری از شرکت های داروسازی معروف در کشورهای پیشرفته برای تولیدات خود نیازمند داروهای گیاهی از کشور ایران بوده که از جمله این گیاهان زعفران، آویشن، مرزه، زیره و غیره می باشند.

گیاهان دارویی صحرایی

گیاهان دارویی صحرایی

امروزه بخش عظیمی از گیاهان دارویی را گیاهان صحرایی تشکیل می دهند که به صورت سنتی به جای استفاده از داروهای شیمیایی از کاربرد دارویی زیادی برخوردار بوده و توانسته اند به پیشگیری و درمان برخی از بیماری ها و نیز بهبود آن ها کمک فراوانی نمایند.

ناگفته نماند که گیاهان دارویی صحرایی، از معروف ترین و مشهورترین گیاهان موجود در بازار هستند که بسیار پرمصرف و پرفروش بوده و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی فراوان و همچنین سرشار بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان توانسته اند مشتریان و بیماران زیادی را در بر گیرند.

به طور کلی، انواع گیاهان دارویی صحرایی و صادراتی، را می توان از طریق مراکز معتبر در سراسر کشور به روش عمده و نیز بی واسطه از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروش با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری و مورد استفاده قرار داد که عرضه و فروش مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

ضمنا فروش گیاهان دارویی صحرایی، به صورت فله و بسته بندی های متنوع صورت می پذیرد که به طور یقین نوع فله نسبت به نوع بسته بندی آن ارزانتر و مقرون به صرفه تر است زیرا هزینه های بسته بندی فوق العاده گران می باشند.

همچنین عرضه و پخش عمده گیاهان دارویی، نیز توسط افراد ماهر و باتجربه در این زمینه، انجام می شود که طی مشاوره های لازم و مربوطه از طریق این افراد خبره می توان به درمان انواع بیماری ها کمک نمود که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی و نیز بهداشتی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شوند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

لازم به ذکر است، وب سایت ما به عنوان تامین کننده انواع گیاهان دارویی صحرایی، اقدام به فروش آنلاین این کالا به مشتریان می‌ نماید و شما عزیزان می توانید آن ها را با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود از طریق این وب سایت مربوطه ثبت سفارش و نیز بدون هیچ گونه هزینه جانبی به طور سریع، راحت و ارزان خریداری و مورد مصرف قرار دهید.