یکی از غذاهایی که با نخود تهیه می شود هوموس است

لین می‌گوید:شما می‌توانید نخود را به همان اندازه طبیعی که می‌آید، مستقیماً از قوطی، یا اگر فقط می‌خواهید آن را بجوشانید، از کیسه بخورید.

می توانید آنها را روی سالاد سرد قرار دهید. لباس کردی زنانه سنندج شما می توانید آنها را به حمص تبدیل کنید.نحوه خوردن آنها واقعاً مشخصات مواد مغذی آنها را تغییر نمی دهد.

همین انعطاف در مورد ماکارونی نخودچی یا آرد نخودچی صادق است. هر دو گزینه سالم‌تر از ماکارونی آب نخود برای سرفه معمولی هستند که از آرد سفید تهیه می‌شوند و هر راهی که آنها را تهیه می‌کنید، فواید سلامتی دارند.

لین پیشنهاد می‌کند: به عنوان مثال، کسی که ماکارونی دوست دارد، ممکن است برای کمک به کنترل قند خون خود، از ماکارونی لوبیا گاربانزو استفاده کند.

کسی که از آرد نخود محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی در فرآورده‌های پخت استفاده می‌کند، ممکن است این کار را برای تطبیق ترجیحات بدون گلوتن برای فرد مبتلا به بیماری سلیاک انجام دهد. آنها یک هدف بهداشتی را دنبال می کنند.

لین احتیاط می کند که همیشه باید برچسب مواد تشکیل دهنده را بخوانید، زیرا غذاهای از پیش بسته بندی شده می توانند حاوی مواد افزودنی زیادی باشند. او می‌گوید: هرچه هوموس طبیعی‌تر باشد، برای بدن ما بهتر است.

من همیشه می گویم یک قانون سرانگشتی این است عکس اتو جیوه دار اگر نمی توانید مواد را تلفظ کنید، احتمالا مشکلی وجود دارد.

اگرچه هوموس ساده است در هسته آن حاوی نخود، روغن زیتون و تاهینی است خمیری که از دانه های کنجد تهیه می شود اما برخی از انواع آن ممکن است با مواد دیگری مانند شکلات طعم دار شوند.

لین اشاره می کند که این می تواند مواد اضافی را معرفی کند و سلامت آن را کاهش دهد.

  • منابع:
    1. ?What Are Chickpeas and Are They Healthy
  • تبلیغات: 
    1. یکی از بازی فکری دخترانه برای دختران 5 ساله و بزرگتر
    2. گرده افشانی فلفل دلمه ای شیرین ماده
    3. زعفران نگین صادراتی با ارزش ترین گیاه دارویی
    4. استخراج دانه های بالغ از فلفل دلمه ای سبز خشک شده