استفاده از زغال بلوط کبابی برای رنگ کردن ماشین های تصادفی در صافکاری ها

در قرن بیست و یکم، مرحله جدیدی از تولید زغال سنگ آغاز می شود. تعدادی از شرکت های بزرگ برای تولید سیلیکون کریستالی در حال ایجاد هستند.

بهترین ماده خام برای تولید زغال بلوط کبابی چوب سخت است، زیرا زغال چوب قوی تر و متراکم تری تولید می کند. این در حالی است که در شرایط جدید از ضایعات مخروطیان، آسپن و درختچه ها بیشتر به عنوان مواد اولیه برای زغال گیری استفاده می شود.

هر یک از آنها به چند مرتبه بیشتر از تولید تاسیسات صنایع دستی به زغال چوب نیاز دارند. الزامات آنها برای کیفیت زغال چوب بالا است. نیازهای آنها فقط از طریق یک تولید خوب سازمان یافته، به اندازه کافی بزرگ و سازگار با محیط زیست برآورده می شود.

زغال

انواع مختلفی از زغال چوب با تکنیک های مختلف تولید و ویژگی های مواد خام مرتبط است. به عنوان مثال، در ژاپن تقاضای بسیار زیادی برای به اصطلاح زغال سنگ سفید سوخته شده از بلوط آهنی خاور دور وجود دارد.

برخی از شرکت های خارجی ذغال سنگ قرمز را به عنوان سوخت شومینه و کوره تولید می کنند که از ذغال نرم در دمای پایین به دست می آید.

در صورتی می توان از آنها زغال چوب مرغوب تهیه کرد که طبق فناوری اثبات شده انجام شود و خرد شود. مشتقات حاصل از پردازش زغال چوب برای تصفیه آب، نوشیدنی ها و محصولات حاوی الکل و موارد دیگر استفاده می شود.

در دنیای مدرن، که در آن کمبود دائمی وقت آزاد وجود دارد و مبارزه برای محیط زیست وجود دارد، زغال چوب توس به طور فزاینده ای برای پختن غذا استفاده می شود.

کباب کردن روی آتش باز: در رستوران ها، موسسات پذیرایی و در تعطیلات. زغال برای تهیه انواع غذاهای خوراکی ایده آل است و برای پختن شیشلیک (از گوشت، ماهی، مرغ و غیره) مناسب است. سیستم های گرمایشی و برای کیندلینگ سماور.

تولید و مصرف زغال چوب برای مصارف خانگی در زمان ما به طور چشمگیری افزایش یافته است و روند صعودی ثابتی دارد. این به دلیل تعدادی از مزایای غیرقابل انکار آن نسبت به سوخت های سنتی است:

  • ذخیره سازی اقتصادی و فشرده
  • کمبود هزینه نیروی کار برای آماده سازی، احتراق سریع زغال سنگ (برای پختن غذاهای مختلف، لازم نیست منتظر بمانید تا هیزم بسوزد از این گذشته، زغال چوب قبلاً یک سوخت آماده است)
  • ایمنی بالا در برابر آتش (زغال چوب خود به خود مشتعل نمی شود)، بدون دود
  • در هنگام سوختن هیچ گونه مواد مضر (قیر، قطران، متان و …) آزاد نمی شود.
  • رایحه بی نظیر توس. غذاهای پخته شده با ذغال توس طعم منحصر به فرد خود را دارند. و اگر حمام را گرم کنید، پس همه می دانند که بهتر است این کار را روی ذغال توس انجام دهید.
  • بازده حرارتی بالا، زمان سوختن طولانی (زغال بلوط به طور یکنواخت می سوزد و گرما را برای مدت طولانی حفظ می کند، کلسیناسیون خوب محصولات را تضمین می کند و از سوختن آنها جلوگیری می کند)

رویای زغال چوب موقعیت های ناخوشایند و بدبختی ها را به تصویر می کشد. اگر زغال چوب بسوزد و بدرخشد، چنین رویایی نوید غنی سازی و شادی بزرگ را می دهد.