استفاده از زغال کبابی مکعبی به جای قند در خواستگاری دردسرساز شد

کوره های ذغالی از بریکت های زغال چوب یا زغال کبابی مکعبی به عنوان منبع سوخت خود استفاده می کنند و طعم دودی بی نظیری به غذاها می دهند.

کباب پزهای زغالی در اندازه های مختلف برای هر نیاز کباب پز در فضای باز، از گریل های کوچک قابل حمل گرفته تا گریل های بزرگ با اندازه کامل وجود دارند.

استفاده از کوره های زغالی نیز نسبتاً آسان است و به حداقل تمیز کردن نیاز دارد. اگر به دنبال طعم کبابی لذیذ و اصیل هستید، کباب پز زغالی بهترین انتخاب است.

BBQ Guys از سال 1998 با ارائه توصیه هایی به کباب پزها در یافتن بهترین کوره زغالی با بهترین قیمت کمک می کند. برای یک مبتدی، در اینجا سه ​​نکته برای انتخاب گریل زغالی مناسب برای حیاط خلوت شما آورده شده است.

زغال

فولاد ضد زنگ درجه تجاری 304 بادوام ترین ماده برای کوره های زغالی درجه تجاری است. هنگام استفاده از کباب پز زغالی، یک سبد ذغالی قابل تنظیم را می توان بالا یا پایین آورد تا در موقعیت مورد نظر فرد سیگاری قرار گیرد.

طعم دهنده چوب طبیعی که از زغال چوب به دست می آید، طعم متمایزی را به غذا می بخشد و اگر تازه کار می کنید، راهی عالی برای کباب کردن یا سیگار کشیدن است.

تقریباً برای هر بودجه ای، یک کوره زغالی واقعاً خوب برای انتخاب وجود دارد. ویژگی ها و مواد یک گریل در تعیین عملکرد آن بسیار مهم است.

مقدار مناسب زغال چوب برای کباب پز در فضای باز مورد نیاز است. در مورد انواع زغال های موجود و اینکه کدام زغال برای کباب کردن بهتر است آشنا شوید.

یکی از بهترین راه ها برای انتشار زغال چوب از طریق دودکش زغالی است که استفاده سریع و آسان و فاقد مواد شیمیایی است. برس های گریل را می توان برای تمیز کردن رنده های سوخته و خرد شده استفاده کرد.