استفاده از گونی پلاستیکی رنگی در ساخت زیر دریای کورسک در روسیه

پلی پروپیلن نوعی پلیمر ترموپلاستیک با کاربردهای متعدد تجاری، صنعتی، کشاورزی و خرده فروشی به ویژه در صنعت بسته بندی است.

پلی پروپیلن که برای تولید محصولات بسته بندی از گونی پلاستیکی رنگی قابل استفاده مجدد تا کیسه های شن استفاده می شود، یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان است.

مزایای کیسه های پلی پروپیلن بافته شده:  پلی پروپیلن را می توان به رشته هایی اکسترود کرد که سپس در لوله ها یا ورق های بزرگ بافته می شوند.

سپس پارچه به دست آمده برای تولید محصولات بسته بندی بادوام، تنفسی و مقاوم در برابر پارگی برای کاربردهای صنعتی و موارد دیگر استفاده می شود.

برخی از مزایای پلی پروپیلن عبارتند از:

  • بسیار بادوام؛ مقاوم در برابر سایش و پارگی
  • نقطه ذوب بسیار بالا که آن را در صنایع غذایی مفید می کند
  • مقاومت شیمیایی در برابر اکثر روغن ها و حلال ها
  • سبک، انعطاف پذیر و قابل تنفس

کیسه

3 روش استفاده از گونی پلاستیکی رنگی: ما شاهد بوده ایم که توزیع کنندگان ما با استفاده از کیسه های پلی پروپیلن بسیار خلاق هستند.

انعطاف پذیری و دوام آنها مصرف کنندگان را قادر می سازد تا از این کیسه ها به طرق مختلف استفاده کنند. در اینجا سه روش استفاده از کیسه های پلی پروپیلن بافته شده وجود دارد:

کیسه های خرید قابل استفاده مجدد: کیسه های خرید قابل استفاده مجدد، مانند کیسه های حمل و نقل، مناسب، بادوام و به عنوان جایگزینی برای کیسه های پلاستیکی یا کاغذی برای محیط زیست عالی هستند.

این کیف های خرید را می توان با استفاده از چاپ با کیفیت عکاسی نیز چاپ کرد. این امر سطح بالایی از بازارپسندی را برای شرکت هایی که به دنبال تبلیغ برند خود هستند، فراهم می کند.

انبار مواد غذایی: کیسه های پلی پروپیلن بافته شده در صنایع غذایی و کشاورزی چه در رستوران ها، مزارع، انبارها یا فروشگاه های مواد غذایی بسیار رایج هستند.

به احتمال زیاد، کیسه هایی که بیشتر محصولات را در فروشگاه مواد غذایی محلی شما نگهداری می کنند، از پلی پروپیلن ساخته شده اند.

کیسه های پلی پروپیلن بافته شده، بسته به اندازه و ساختار آنها، اغلب می توانند بیش از پنجاه پوند را تحمل کنند. این یک روش ایمن و بادوام برای حمل و نقل مواد غذایی است.

علاوه بر این، این نوع کیسه های پلی پروپیلن آب را جذب نمی کنند، که می تواند در مواقع اضطراری از محتویات آن محافظت کند. غذا همچنین از نور خورشید، کپک و سایر عناصر بالقوه مضر محافظت می شود.

کیسه شن: از پلی پروپیلن برای ساخت کیسه های شن استفاده می شود و Halsted یکی از بزرگترین عمده فروشان کیسه های شن در آمریکای شمالی است. دوام و مقاومت در برابر سایش و پارگی، پلی پروپیلن بافته شده را به ماده ای برای تولید کیسه های شن تبدیل می کند.

از آنجایی که سالانه ده ها میلیون کیسه شن در ایالات متحده استفاده می شود، ترکیبی با دوام بالا و در عین حال کم هزینه، این نوع کیسه های شن پلی پروپیلن بافته شده را همیشه برای جلوگیری از سیل و کنترل فرسایش ضروری می کند. کیسه های شن و ماسه دارای حفاظت اضافی در برابر اشعه ماوراء بنفش و یک رشته مناسب برای بسته شدن آسان است.