دوخت لباس نظامی با پرده های اتاق ملکه برای سربازان در جنگ اوکراین با روسیه

برای دوخت لباس نظامی از تعداد زیادی پارچه جدید مقاوم در برابر سایش و موادی استفاده می کنیم که در طول سال ها ثابت شده اند و خود را به خوبی ثابت کرده اند.

ویژگی های محبوب ترین پارچه های مورد استفاده در دوخت لباس نظامیپارچه ریپ استاپ این ماده دارای ساختار درهم تنیده است، به صورت متقاطع در الیاف پلی استر بافته می شود.

تک رشته های پلی استر با استحکام بالا هر 8 میلی متر دوخته می شود که علاوه بر این با نخ پنبه ای نازک تری در هم می پیچند. در نتیجه چنین متقاطع بافی، نوعی قاب با ساختار تقویت شده تشکیل می شود. این پارچه در برابر ساییدگی و پارگی سریع مقاومت بالایی دارد.

بافندگی تقویت شده در هنگام شکست به مواد اجازه نمی دهد که سطح شکستگی را افزایش دهد. پارچه ریپ استاپ کاملا هوا را عبور می دهد، در برابر خیس شدن مقاوم است، محو نمی شود، شسته نمی شود.یک گزینه عالی برای دوخت لباس تاکتیکی برای ارتش.

خیاطی پارچه غشایی نظامی: از مخلوط خاصی از الیاف مصنوعی تشکیل شده است. قسمت درزدار پارچه با یک فیلم مخصوص نفوذپذیر در برابر بخار با خاصیت دفع آب پوشانده شده است.

لباس

به لطف این ساختار، بدن نفس می کشد، تبخیر از طریق منافذ پارچه خارج می شود و از تعریق بدن جلوگیری می کند. فناوری های مدرن توانسته اند مقاومت لایه غشایی در برابر آب را تا سطح بسیار بالا (8000 میلی متر ستون آب) با چگالی و وزن نسبتاً کم تضمین کنند.

این ماده به طور خاص برای خیاطی مورد استفاده در شرایط شدید مختلف توسعه یافته است. طرح های رنگی استتار عالی اجازه می دهد تا از این ماده برای دوخت لباس نظامی استفاده شود.

پارچه پشم گوسفند جزء اصلی مواد یک پارچه شمع ساخته شده از پلی استر بدون ساختار است که در نتیجه استفاده از فن آوری های مدرن به دست آمده است که اجازه می دهد الیاف بافته شوند و یک شمع ایجاد می کنند.

این ماده تحت یک درمان خاص (ضد لایه برداری) قرار می گیرد که از پوسته شدن و غلتش شمع جلوگیری می کند. پشم گوسفند یک ماده بسیار سبک و هوا است.

در عین حال بسیار قوی تر از مواد طبیعی است، که به آن اجازه می دهد تا برای دوخت محصولات با افزایش نیاز به مقاومت در برابر سایش استفاده شود.

پارچه پشمی را می توان به عنوان آستر عایق (125-135 گرم در متر مربع) برای دوخت لباس نظامی زمستانی و به عنوان ماده اصلی برای دوخت لباس (280-320 گرم در متر مربع) استفاده کرد.