زنی بر روی ایزوگام دلیجان گستر شرق عکس همسرش را حکاکی کرد

برای تشویق افراد به انجام کار برای عایق کاری پشت بام و اتاق زیر شیروانی و در عین حال کاهش قبوض انرژی، دولت اکنون کمک مالی ارائه می دهد. فایده عایق کاری سقف چیست؟

از انتخاب ایزوگام دلیجان گستر شرق گرفته تا کمک های مالی، Ootravaux همه چیز را به شما می گوید تا کار نوسازی انرژی خود را به درستی درک کنید.

عایق حرارتی سقف، برای چه؟ طبق گفته ADEME (آژانس انتقال زیست محیطی)، یک سقف با عایق کاری ضعیف مسئول 25 تا 30 درصد از دست دادن گرما در یک خانه است.

در مواجهه با این آمار، به راحتی می توان اهمیت عایق بندی خوب سقف برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض گرمایش خانه را درک کرد.

اما فراتر از مسئله اقتصادی، این واقعیت که شروع کار برای عایق‌سازی پوشش یا بازسازی سقف است، با محدود کردن اثر معروف “دیوار سرد” از جمله موارد دیگر، به بهبود آسایش حرارتی احساس شده در داخل خانه کمک می‌کند.

ایزوگام

از بین بردن پل های حرارتی، نقاط پارگی عایق رطوبتی، که اغلب در سطح سقف زیاد هستند، بنابراین افزایش بهره وری انرژی یک خانه را ممکن می کند.

تکنیک های مختلف عایق کاری سقف: کار عایق کاری سقف معمولاً در کوتاه مدت از عایق کاری دیوار سودآورتر است، زیرا باعث صرفه جویی در انرژی و گرمایش بیشتر می شود. چرا ؟

زیرا هوای گرم به طور طبیعی سبک تر از هوای سرد است. بنابراین به سمت سقف و اتاق زیر شیروانی بالا می رود و از آنجا از طریق پل های حرارتی خارج می شود.

بنابراین بهتر است ابتدا سقف خود را به جای دیوارها عایق بندی کنید. برای عایق کاری اتاق زیر شیروانی و سقف، چندین نوع اجرا بسته به ماهیت اتاق زیر شیروانی شما امکان پذیر است.

زیر سقف: عایق حرارتی اتاق زیر شیروانی تبدیل شده اتاق زیر شیروانی تبدیل شده که طبق تعریف زیر سقف قرار دارد، می تواند از یکی از 2 تکنیک عایق زیر بهره مند شود: عایق کاری اتاق زیر شیروانی از داخل و عایق کاری یا از بیرون.