پوشیدن بلوز زنانه ترکیه در زمان قاجار برای ندیمه ها اجباری بود

بلوز زنانه ترکیه دوباره به مد برگشته اند، اما این خیلی صریح نیست، بلکه نسبتاً متواضعانه و در نتیجه حتی هیجان انگیزتر است.

روند اصلی در مجموعه های طراحان درج های نیمه شفاف کوچک، آستین های شفاف یا یوغ است. به طور کلی ، بهار و تابستان از روند سبکی و محجوب بودن عبور می کنند و بنابراین بلوزهای ساخته شده از چنین پارچه های بی وزنی مفید خواهند بود ، زیرا در فصل گرم مطلقاً نیازی به پنهان کردن تمام جذابیت ها زیر لباس های سنگین نیست.

آستین پف دار: آستین های حجمی برای دختران با هر شکلی ایده آل هستند. آنها با موفقیت هم نازکی بیش از حد و هم پری بیش از حد را پنهان می کنند، علاوه بر این، بسیار ظریف به نظر می رسند.

می خواهید فوق العاده شیک به نظر برسید؟ یک بلوز شفاف با آستین های پف دار انتخاب کنید. عاشقانه و جشن!

لباس

تنوع یقه: اینجاست که طراحان مد تمام تخیل خود را نشان دادند، بنابراین هنگام ایجاد یقه برای بلوز و پیراهن است. عدم وجود یقه و یقه های بافتنی کاذب و یقه های ایستاده نیز مطرح است. برخی از یقه ها را حتی می توان به یک پاپیون زیبا گره زد، زیرا آنها بسیار بلند هستند.

انواع بلوز زنانه با طرح های مختلف: مدل های بلوز نیز مانند سایر انواع لباس و اکسسوری استایل خاصی دارند. به همین دلیل، هنگام انتخاب باید معیارهایی مانند شکل برش، سبک و منطقه استفاده را در نظر بگیرید.

مدل های استانداردی وجود دارد که همیشه می توان آنها را ترجیح داد و همچنین مدل های خاص بلوز مناسب برای طرح ها و کانسپت های مختلف.

به طور خلاصه انواع بلوز دارای مدل هایی با توجه به فصل، محیط و سلیقه طراحی شده است. برای به حداقل رساندن تاثیر هوای گرم در تابستان و تطبیق با زیبایی فصل تابستان، طرح های رنگارنگ تر و راحت تر ترجیح داده می شود.

انواع پارچه مورد استفاده نیز بر این اساس متفاوت است. انواع پارچه مانند پارچه ابریشمی و کتانی که گرما در آنها کمترین احساس می شود، پرکاربردترین انواع پارچه هستند.

در زمستان، برندها از رنگ‌های تیره‌تر و انواع پارچه‌های گرم‌تر استفاده می‌کنند تا بیشترین استفاده را از اشعه‌های خورشید ببرند. شما می توانید محصولات مختلف مناسب برای تمام فصول را در Çiçek Sepeti پیدا کنید.